חברת AVID הודיעה כי תתמוך במערכות Xpress, Media Composer ו- Symphony בפורמט של חברת סוני MPEG IMX החל מהרבעון האחרון השנה.


התמיכה בפורמט החדש תחול החל מהגרסאות הבאות המתוכננות להיות משווקות בסוף השנה. הלקוחות יוכלו להעביר קובצי וידאו בפורמט IMX באמצעות תקשורת SDTI-CP וכך לשמור על האיכות והאפשרות להעביר את המידע בזמן מהיר יותר מזמן אמת.


"עכשיו אנחנו יכולים לתת תשובות למגוון פורמטים: DV25, DV50 או MPEG IMX. לקוחות חדשים ולקוחות קיימים יוכלו להנות מפלטפורמה פתוחה לשם מעבר של פורמטים שונים", אומר Jeff Stewart, מנהל מוצרים AVID אירופה.


SDTI-CP – מאפשר העברת פורמט MPEG IMX בצורתו הבסיסית המכווצת כולל סאונד לא מכווץ וזאת בתוך מערך SDI קיים באולפן, וזאת ללא הפסד באיכות התמונה או הסאונד.


 


הודעה לעיתונות באנגלית


 


כמו כן AVID הודיעה על סגירת עסקה בשווי של 8.6 מליון יורו (8.25 מליון דולר) עם תחנת הטלוויזיה הצרפתית Télévisions  לגבי חדר חדשות המיועד להיות מוקם בפריז.


France Télévisions היא תחנת הטלוויזיה הגדולה ביותר בצרפת ואחת התחנות החדשניות בעולם. חדר החדשות מיועד להעביר את מערך החדשות עבור ערוצים צרפת 2 וצרפת 3.


העסקה כוללת 3 מערכות Avid Unity, 52 מערכות עריכה NewsCutter, 24 מערכות Xdeck, שתי מערכות Media Browse שיתמכו ב-440 תחנות.


 


הודעה לעיתונות באנגלית