הצורך בכוננים בנפחים גדולים עולה ועולה, הדרישה לצילום RAW רק מחריפה את הבעיה וחברות שונות מנסות להתמודד עם בעיה זו על ידי פיתוח לוגוריתמים חכמים המיועדים ליצור קבצים קטנים יותר כמו BlackMagic RAW, RAW Light, ProRes RAW ועוד. פורמטים גדולים אלו מאפשרים נגישות גבוהה יותר להקלטות RAW כמו אפשרות של הקלטה במצלמה עצמה ללא צורך במקליט חיצוני, כך שבסופו של דבר יש יותר ויותר קבצים גדולים המצריכים אחסון רב וכן תמיכה בעבודה מהירה. כונני SSD הם פתרון מוצלח להעברת מידע בצורה מהירה ומחירם יורד לאחרונה.

כעת, חברת Western Digital מציגה רמות חדשות של פתרונות אחסון ייעודיים הכוללים דיסקים ראשונים מסוגם מדגם WD Red SSD, המציעים שיפורים בביצועים וביכולת ניהול זיכרון המטמון (caching) בסביבת NAS היברידית, כמו גם קיבולת של 14TB עבור מוצרי WD Red  ו- WD Red Pro HDDs.

WD Red SA500 NAS SATA SSD –הכונן מציע נפחי אחסון של 500 גיגה עד 4 טרה (במארז בן 2.5 אינץ'), ויוצר סביבה המותאמת לעבודה ברשתות 10 גיגה ביט אינטראנט, כמו גם כפתרון זיכרון מטמון למערכות NAS המאפשר גישה מהירה לקבצים בשימוש תדיר. עמידות משופרת וכושר התמודדות עם משימות כתיבה-קריאה מאסיביות המאפיינות סביבת NAS, מאפשרים עיבוד תמונה, ועריכת וידיאו ב-4k ו-8k, תמיכה בהרצת בסיסי נתונים בעיבוד תנועות מקוון (OLTP) ומערכות מרובות משתמשים.

כונן קשיח WD Red NAS – את כונני WD Red SA500 NAS SATA SSD משלימים כונני WD Red HDD בנפחים המוגדלים עתה עד ל- 14 טרה, ומתוכננים לשימוש במערכות NAS בעלות עד שמונה מפרצי התקנה לדיסקים. הכוננים מתאימים במיוחד לסביבות עבודה 24/7 ותומכים בעומסי עבודה של עד 180 טרה לשנה (קצב עומס העבודה מוגדר ככמות נתוני המשתמש המועברים לכונן הקשיח או ממנו).

כונן קשיח WD Red Pro NAS – בנוי כמו WD Red HDD לטובת עומסי עבודה מקצועיים בסביבת NAS, ובקיבולת של עד 14TB, ותומך בעד 24 דיסקים. טכנולוגיית איזון עומסים 3D Active Balance Plus ובקרת תיקון שגיאות NASwareÔ 3.0 מבטיחים רמה משופרת של אמינות לאורך זמן.

הודעה לעיתונות באנגלית