חברת TechTop ידועה כאחת היבואניות הוותיקות בשוק הסאונד המקצועי והתאורה, עם מגוון רחב של נציגויות מקצועיות. כעת החברה נכנסת לשוק הציוד הביתי בעזרת החברות שהם מייצגים שהחלו לתת מענה לשוק הסאונד האיכותי.

חברת Behringer, המתמחה בציוד בהופעות, באולמות, מוזיקה, באולפנים ובשידור, השיקה שתי ערכות המיועדות להקלטה באולפן ביתי, עם השקה של ערכות המיועדות לכל היוצרים, הזמרים, המפיקים, היוטיוברים ומקליטי הפודקאסטים אשר מעוניינים ליצור ולהקליט באולפן הביתי למשתמשים ביתיים ומשתמשים סמי מקצועיים שרוצים להיכנס לתחום.

הערכה הראשונה U-PHORIA STUDIO כוללת:

  • יחידת דגימת סאונד UM2 (מתחברת לכל מחשב באמצעות ממשק USB היחידה כוללת שני כניסות TRS להקלטה ושני יציאות לרמקולים ואוזניות הקלטה 48kHz.
  • מיקרופון C1: קונדנסר חד-כיווני בעל קפסולה רחבה קרדיואידית להקלטת שירה, דיבור ושלל כלים אקוסטיים, המיקרופון כולל דיאפרגמה גדולה במיוחד המבטיחה צליל מלא עם בסים מפורטים ומחמיאה מאוד לזמרים וקריינים.
  • אוזניות HPS5000: אוזניות סגורות שמתלבשות סביב האוזן וסוגרות עליה לבידוד הצליל
  • חבילת תוכנות המיועדות להקלטה
  • מחיר הערכה: 645 ש"ח

ההבדל בין הערכה הראשונה לערכת הפרו U-PHORIA STUDIO PRO (תמונה ראשית) היא יחידת הדיגום UNC202HD – הכולל שני כניסות מאוזנות (XLR), אפשרות שליטה על כל ערוץ, אפשרות לפנטום למיקרופונים, דגימה 24 סיביות 192kHz.

מחיר הערכה: 1,180 ש"ח

חברת Ultrasone המתמחה באוזניות ובעלת מספר פטנטים רשומים, בין האוזניות המשווקות על ידי החברה בארץ:

Edition Eleven, אוזניות Hi-Fi דינמיות קלות משקל עם מבנה פתוח במהדורה מוגבלת, מהן יוצרו רק 1,111 אוזניות. טווח תדרים: 6-42,000HZ, יחס אות לרעש 49dB ומשקל 318 גרם

מחיר: 3,800 ש"ח

Performance 840 – האוזניות משלבות את טכנולוגיית S-Logic Plus של החברה המדמה צליל היקפי טבעי, בכל דגמי Performance ניתן לשלב את יחידת Sirius – התקן בלוטות' שיהפוך את האוזניות לאלחוטיות לצורך שימוש בסמארטפונים ועוד. מחיר 975 שקל

חברת Tannoy הבריטית הידועה באיכויות הרמקולים הגבוהות שלה משיקים בארץ את GOLD 7 מוניטור אולפני מתקדם בעל טוויטר מטיטניום הממוקם במרכז הוופר בתצורה קואקסלית. סדרת ה-Gold מיועדת לשימוש באולפנים קטנים או ביתיים שבהם החלל פחות אקוסטי. למוניטור יש 2 כניסות – כניסה אחת ראשית וכניסה נוספת בחיבור AUX 3.5 המאפשרת חיבור של סמארטפונים ונגני מולטימדיה עם יכולת שרשור לרמקול נוסף ויכולת בחירה על ידי בורר אם הרמקול ימוקם בצד ימין או שמאל. למוניטור הספק של 300W המסוגל להפיק עוצמות גבוהות של עד 110dB עם טווח תדרים של 65Hz-20Khz

מחיר: 1280 שקל

חברת Boompods – המייצרת מוצרי סאונד בזמן פעילות אקטיבית. חומרי הגלם של המוצרים מתאימים להזעה.

המוצר המשווק בארץ SportPods Vision אוזניות ספורט אלחוטיות עם חיבור בלוטות'. רצועת הראש המשולבת בעלת שלושה מצבי האור של האוזניות שומרת על הנראות שלכם גם בשעות הלילה. בנוסף לעמידות לזיעה הן עמידות לתקן IPX6 (סילון מים במשך 3 דקות). האוזניות בעלות זמן סוללה לשמונה שעות של האזנה רציפה.

מחיר 219 ש"ח

על מנת לשווק את המוצרים לקהל הרחב החברה חתמה הסכמים עם רשתות שונות שישווקו את המוצרים, ביניהן נקסט פרו, KSP, וואלה שופס, אולסייל, הייטקזון.

קובי שופן, מנכ"ל חברת טקטופ: "החברה הוקמה בשנת 1994 ומשמשת כיום כיבואן הגדול ביותר בישראל עם כ-40 מותגים בינלאומיים. אנחנו חלק מחברת Music Tribe, אחת מהקבוצות הגדולות בעולם בתחום האודיו המקצועי, אשר הוקמה על ידי אולי ברינגר, וכוללת עשרות מותגים מעולם הסאונד המקצועי, ביניהם ברינגר, טאנוי, טורבו סאונד ואחרים".