חברת החומרה השוויצרית Spinetix, שנציגתה בארץ היא חברת אראן, וחברת התוכנה לשילוט דיגיטלי הגדולה בעולם Scala, הודיעו בתערוכת Infocomm על שיתוף פעולה ביניהן. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות נגן המדיה של Spinetix, ה-HMP100, שזכה לאחרונה בפרס "המוצר הטוב ביותר" בתערוכת Infocomm 2010, הותאם לעבודה בשילוב עם התוכנות לניהול תוכן ועיצוב תוכן של Scala.


נגן המדיה החדשני מבית Spinetix עושה שימוש בקבצים מסוג Scalable Vector Graphics המבוססים על קוד פתוח ומאפשרים לפורמטי קבצים מבוססי XML להציג תוכן בצורה סטטית, דינמית ומונפשת. מעתה מפיצים ואינטגרטורים הנדרשים לאפיין מערכת שילוט דיגיטלי באמצעות התוכנה של Scala אינם תלויים בפתרונות מבוססי PC ויכולים להשתמש בנגן המדיה של Spinetix, המאפשר יצירת תוכן דינמי. ה-HMP100 מהווה חלופה אמינה למחשב בנוסף לעובדה שהינו חסכוני מבחינת עלות וצריכת חשמל.


אודות Spinetix:


חברת Spinetix נוסדה בשווייץ בשנת 2006 על ידי צוות יזמים מומחים לוידיאו דיגיטלי על מנת לתת מענה לעולם השילוט הדיגיטלי הנמצא בצמיחה מואצת. הפתרון של החברה, נגן המדיה HMP100, מאפשר הפצה של תכנים דיגיטליים למספר רב של מנויים בקלות ובזמן אמת. הנגן הייחודי שוקל 190 גר' ובעל צריכת החשמל של 2W בלבד. כאמור, נגן המדיה של ספינטיקס, ה-HMP100 זכה בתערוכת Infocomm האחרונה בפרס "המוצר הטוב ביותר" לשנת 2010 בתחום השילוט הדיגיטלי.


 


הודעה לעיתונות באנגליתPDF