Skype, חברת תקשורת האינטרנט העולמית, הודיעה היום על הסכמי רישוי בכל הנוגע לזכויות הפצה בכל העולם למאות אלפי מפעלי מוסיקה פוטנציאליים, כרינגטונים עבור חברת Skype. ההסכמים נערכו עם שלוש חברות פרסום מוסיקה גדולות – EMI פרסום מוסיקה, Sony/ATV פרסום מוסיקה, וWarner/Chappell מוסיקה – והחברה לגבייה בבריטניה עבור זכויות יוצרים/מפרסמים, ההתקשרות MCPS-PRS. הרישיונות החדשים יאפשרו לחברת Skype להפיץ באופן חוקי צלילים עיקריים מתוך רשימת להקת מוסיקה קיימת מחברת Warner (NYSE:WMG). מאמנים מפורסמים בעולם מתוך קבוצת המוסיקה של Warner ניתן כעת להוריד הקלטות בצורת רינגטונים למשתמשי תוכנת Skype בארה"ב, בבריטניה, באירלנד, בצרפת, בהולנד, בבלגיה ובפולין ותוך שבועות ליותר מ- 94.6 מיליון הרשומים הנוספים בתוכנת Skype בכל העולם. התקשרות זו היוצאת לאור תסלול גם דרך להסכמים עם חברות הקלטת מוסיקה נוספות.


 רישיונות הפרסום ותוספת של תוכן מוסיקלי מורשה עולים בקנה אחד עם שינויים אחרים הנעשים בחנות Skype Persolise, כולל ממשק משתמש מפושט יותר ותצוגה יותר ויזואלית. Skype Personalise מארחת בתוכה את כל התוכן הדיגיטאלי של Skype, כולל המחלקה של האמן המככב החדש – מחלקה של החנות המוקדשת לרינגטונים של אמן אחד, העוברת רוטציה על בסיס חודשי.


הזמרת מדונה, שכיום מככבת באתר, היא האמנית הראשונה המופיעה בכותרות של מחלקת האמן המככב של Personalise Skype. נמצאת בכתובת personal.skype.com, Personalise Skype מציגה כעת רינגטונים כגון "Push" ו- "Sorry" הסינגל החדש מתוך אלבום הפלטינה האחרון של מדונה, "וידויים על רחבת הריקודים", כמו גם רינגטונים מלהיטיה הישנים של מדונה כגון "כמו בתולה", "ווג" ויותר. אמנים מככבים המתוכננים להופיע בעתיד כוללים את להקת דפש מוד, גרין דיי ורד הוט צ'ילי פפרס.


"שיתוף הפעולה של חברת Skype עם תחנות הפרסום EMI, Sony/ATV ו- Warner/Chappell, ועם חברת הגבייה, התקשרות MCPS-PRS, מעניקה לנו את הבסיס אותו אנו צריכים כדי להציע תוכן חשוב מתוך האמנים החמים ביותר של היום עבור בסיס המשתמשים העולמי ההולך ומתפתח במהירות של חברת Skype," אמר שאול קליין, סגן נשיא מחלקת השיווק העולמי של חברת Skype. "חנות ה- Persolise Skype מהווה דרך נוספת שהופכת את ההתקשרות דרך האינטרנט למהנה".


בחודשים הבאים, צרכנים יוכלו להוריד רינגטונים ראשיים מאמני WMG הכוללים את מדונה, דפש מוד, גרין דיי, רד הוט צ'ילי פפרס, שון פול ורבים אחרים ל- Skype כדי לנגן אותם כאשר משתמשי תוכנת Skype מקבלים שיחות נכנסות.