במכתב חתום על ידי המנכ"ל אדם ברי (Adam Bry), יצרנית הרחפנים Skydio הודיעה לאחרונה כי היא מפסיקה רשמית את המכירות ללקוחות פרטיים כדי להתמקד בלקוחות הארגוניים והמגזר הציבורי. החברה תמשיך לספק תמיכה לבעלי Skydio 2 ו-גרסת הפלוס קיימים.

החברה נוסדה בשנת 2014 על ידי שלושה סטודנטים של MIT שהקימו את הסטארט-אפ Skydio מקליפורניה. החברה נחשבת חלוצה בעולם טכנולוגיית הרחפנים האוטונומיים. בשנת 2018, לאחר 4 שנים של מו"פ, השיקה החברה רחפן R1 טס בעצמו (ראה ידיעה באתר AV), מופעל בינה מלאכותית, בעל יכולת 4k – ובכך עשתה את הצעד הגדול הראשון שלה לשוק המל"טים הצרכני.

עמוס בתכונות מתקדמות כמו מעקב אחר נושאים והימנעות ממכשולים, ה-R1 הושק בקו יצור בגרסת Skydio 2 המתקדם יותר – שבסופו של דבר הוחלף ב-Skydio 2 plus בתחילת השנה שעברה.

"המל"טים שלנו הופכים את תעשיות הליבה שעליהן פועלת הציוויליזציה שלנו – בטיחות הציבור, תחבורה, אנרגיה, בנייה והגנה – לבטוחות ויעילות יותר. מדי יום מתברר יותר ויותר שאנו זקוקים לרחפנים מהימנים ומאובטחים כדי לענות על היישומים הקריטיים הללו. ההשפעה שיש לנו על הלקוחות הארגוניים והמגזר הציבורי שלנו הפכה כל כך משכנעת שהיא דורשת לא פחות ממיקוד מלא ותשומת לב שלנו", כותב אדם ברי.

למכתב