חברת LG תשיק ליין טלוויזיות חדש עם טכנולוגיית ThinQ AI בתערוכת CES 2019

חברת LG תשיק את טלוויזיות הדגל החדשות שלה הכוללות את טכנולוגיית ה-ThinQ AI בתערוכת ה-CES 2019. החידושים בקטגוריית הבידור הביתי של LG יספקו, לדברי החברה, שיא חדש לחוויית המשתמש. מסכי הטלוויזיה החדשים של  LGמופעלים על ידי מעבד חכם מהדור השני של החברה, α (Alpha) 9 Gen 2, ואלגוריתם deep learning המציעים איכות גבוהה יותר של תמונת AI וחוויית סאונד. בזכות האלגוריתם החדש, מסכי הטלוויזיה החדשים של יספקו תמונה וסאונד מעולים, תוך ניתוח מקור התוכן שמטרתו לזהות את תנאי החלל סביב הטלוויזיה ובכך לתת תוכן אופטימלי ואיכותי יותר.

ליין מסכי הטלוויזיה החדש של LG לשנת 2019, המגיע עם פלטפורמת Open Smart של החברה, מאפשר גישה למגוון רחב של שירותי בינה מלאכותית חוצת פלטפורמות, ביניהם אלקסה של חברת אמזון אשר הוטמעה לאחרונה והצטרפה ל- Google assistant. בנוסף, המשתמשים יוכלו ליהנות משימוש נוח ביישומי הזיהוי הקולי ובמערכת ביתית חכמה ואינטואיטיבית המאפשרת שליטה במגוון רחב של מכשירים ביתיים חכמים ישירות דרך מסך הטלוויזיה.
טלוויזיות ה-OLED החדשות של LG, ביניהן הדגמים Z9, W9, E9 ו-C9, המצוידים עם מעבדα (Alpha) 9 Gen 2, מספקות איכות התמונה והסאונד ברמה גבוהה בזכות האלגוריתם ללמידה עמוקה (deep learning) (שפותח ממאגר מידע רחב של למעלה ממיליון נקודות חזותיות) המזהה את איכות התוכן המקורי וקובע את שיטת השדרוג הטובה ביותר לאיכות הפלט החזותי. האלגוריתם וניתוח הנתונים מאפשרים דיוק בזיהוי תוכן ופלט חזותי אופטימלי. טלוויזיית ה-8K – Z9 OLED בגודל של 88 אינץ' מתהדרת ביכולות עיבוד גבוהות יותר , תמונה באיכות 8k מציאותית במיוחד הנראית חדה, חיונית ומפורטת ביותר בזכות 8K upscaling ויכולת הפחתת רעשים משודרגת.

המעבד החדש של סדרת הטלוויזיות החדשה של LG, המזהה את מקור התוכן וממטב את התמונה לפי מקור התוכן, מכוונן את טון עקומת מיפוי הצבעים בהתאם לתנאי הסביבה במטרה להציע בהירות מסך אופטימלית תוך מינוף יכולת זיהוי תפיסת התמונה של העין האנושית בתאורה שונה. המעבד משתמש בחיישן האור הסביבתי של הטלוויזיה בכדי למדוד את רמת האור ולהתאים באופן אוטומטי את בהירות המסך לפי הצורך. הבינה המלאכותית (AI) של המעבד  α (Alpha) 9 Gen 2 מחדדת אף יותר את תוכן ה-HDR על ידי התאמת הבהירות עד הפיכת הסצנות הכהות ביותר לסצנות עם ניגודיות מרשימה, פירוט ועומק של צבע, אפילו בחדרים עם התאורה הבהירה ביותר.  LG מספקת לצרכנים חווית HDR מרהיבה גם תחת תנאי תאורה משתנים, בכך שהיא ממנפת את חדשנות התצוגה האחרונה של Dolby, המתאימה בתבונה את התוכן של Vision Dolby.
איכות הסאונד בקו מסכי הטלוויזיות החדש של LG משודרג באמצעות האלגוריתם החכם שיכול לשלב שני ערוצי אודיו ובכך לספק סאונד היקפי, virtual 5.1. ה- α (Alpha) 9 Gen 2 מייעל את פלט הסאונד תוך זיהוי סוג התוכן, ובכך הופך את הסאונד לברור יותר במהלך צפייה בסרטים, סדרות דרמה ושידורי חדשות. משתמשים יכולים לשנות את הגדרות הסאונד במטרה להתאים אותן לתנאי החלל או לחלופין לאפשר לטכנולוגיה החכמה של הטלוויזיות של LG להגדיר את תנאי הסאונד המיטביים על פי המיקום שלה בחלל החדר. בנוסף, טלוויזיות הדגל של LG מחוברות ל- Dolby Atmos זאת במטרה לייצר סאונד מציאותי במיוחד לחוויית בידור ייחודית ומרשימה.

ה-Google Assistant, שהושק לראשונה בליין הטלוויזיות 2018 עם טכנולוגיית ThinQ AI, מגיע מובנה  גם בליין הטלוויזיות החדש של LG לשנת 2019 ומספק חווית משתמש יעילה המאפשרת לצרכנים לנהל משימות יומיות, למצוא תשובות ולשלוט במכשירים ביתיים חכמים נוספים. השנה, צרכנים לא יצטרכו יותר להזמין פיצה בעזרת הטלפון. ניתן יהיה לעשות את אותה ההזמנה בעזרת הטלוויזיה מבלי להפסיק את הצפייה בתוכן המשודר על גבי המסך.
מסך הדגל לשנת 2019  75-inch 8K LCD (דגם SM99) של LG יגיע עםα (Alpha) 9 Gen 2. ליין טלוויזיות LCD פרמיום של LG לשנת 2019 (דגמי SM9X ו-SM8X) יושקו בשם חדש: NanoCell TV, זאת במטרה להדגיש טוב יותר את השדרוג הנעשה באיכות תמונה בזכות טכנולוגיית ה-NanoCell  (NanoColor),  דיוק צבע בזווית צפייה רחבה (NanoAccuracy) ומסגרת דקה במיוחד עם עיצוב NanoBezel מלוטש. מסכי הטלוויזיה NanoCell של LG מציעים שדרוגי AI לאיכות תמונה וסאונד המופעלים על ידי אלגוריתם למידה עמוקה deep learning)), בדומה לחוויה האפקטיבית המספקת טכנולוגית ThinQ של LG.
באמצעות חיבור HDMI 2.1, כל טלוויזיות ה-OLED 2019 של LG וחלק נבחר מה- NanoCellעם טכנולוגיית ThinQ AI יתמכו ב-(high frame rate) HFR. בזכות התמיכה ב-HFR תנועת התמונה תהיה חלקה וברורה יותר ב-120 פריימים לשנייה במטרה לספק עיבוד טוב יותר של תוכן מהיר כגון ספורט וסרטי פעולה. בנוסף, הטלוויזיות יתמכו בערוץ אודיו eARC משופר המאפשר לחובבי קולנוע ביתי לנצל בצורה חלקה את חיבורי ה-HDMI וליהנות מאיכות האודיו הגבוהה ביותר עם פירוט ועומק מעולה. הטלוויזיות החדשות מותאמות לקצב ריענון משתנה (variable refresh rate -VRR) ולמצב חביון אוטומטי נמוך (ALLM-automatic low latency mode) המסייע לספק תמונה נקייה, ללא קפיצות- תכונות המצוינות לקהילת הגיימרים.

הודעה לעיתונות באנגלית – PDF

אתר Digital Trends פרסמו