במסגרת תערוכת CES שתתקיים השנה בגרסה וירטואלית בתחילת ינואר, חברת LG הודיעה שהיא תשיק טלוויזיות בטכנולוגיית QNED Mini LED ברמה הגבוהה ביותר של סדרת הטלוויזיות לשנת 2021. הן מתוארות כ"טכנולוגיות הנקודות הקוונטיות ו- NanoCell, בצירוף נוריות Mini LED כמקור האור, מפיקות בהירות וניגודיות גבוהות משמעותית בהשוואה לטלוויזיות LCD רגילות".

סל המוצרים של LG לשנת 2021 כולל עשרה דגמי 4K ו-8K חדשים, המכסים טווח רחב של גדלי מסך, עד ל- 86 אינץ'.

טכנולוגיית התאורה האחורית החדשנית Mini LED של LG כוללת כמעט 30,000 נוריות LED זעירות המפיקות שיאי בהירות ויחס ניגודיות של מיליון לאחד, כאשר היא משולבת עם כמעט 2,500 אזורי שליטה נפרדים בעוצמת האור, וטכנולוגיה מתקדמת לעמעום תאורה מקומית. כל אלה, מניבים תמונת HDR איכותית המאופיינת בניגודיות גבוהה ובצבעי שחור ריאליסטיים, טווח צבעים רחב ודיוק צבע גבוה במיוחד.

נאם הו-ג'ון, (Nam Ho-jun), סגן נשיא בכיר למו"פ בחטיבת הבידור הביתי של LG אומר: "סדרת QNED החדשה היא אופציית פרימיום חדשה בעולם הבידור הביתי, המרחיבה ומשפרת את יכולות טלוויזיות ה- LCD ומספקת לצרכנים אפשרות בחירה נוספת ומצוינת. הטלוויזיות האלה מספקות חוויה המבדלת אותן מטלוויזיות LCD אחרות, וממחישות את מחויבותנו לחדשנות."

טלוויזיית 8K QNED בגודל מסך של 86 אינץ' תוצג בביתן הווירטואלי של LG בתערוכת CES 2021, החל מה- 11.1.21.

הודעה לעיתונות באנגלית