חברת Autodesk הודיעה שהיא סגרה את הרכישה של PIX, שהוא שירות שיתוף פעולה ושיתוף נכסים גלובלי לתעשיית הסרטים והבידור. שותפי תוכן בכל מקום בעולם יכולים לראות מיד את ההתקדמות האחרונה בפרויקטים. PIX נותן ליוצרים ערכת כלים מאוחדת לניהול, אפילו של ההפקות המורכבות ביותר, המאפשרת סקירת וידאו וקול קבוצתי, הערות כתובות או מצוירות, ושמירה על כל ההודעות בתוך PIX.

הרכישה הייתה חלק מאסטרטגיה שהחלה שנתיים קודם לכן ובאה לידי ביטוי בבירור בדו"ח של Autodesk State of Design and Make לשנת 2023, שמצא שחברות מדיה ובידור מציינות יעילות תפעולית ויצירת ערך כמניעים עסקיים מרכזיים. רכישת PIX תספק את שתי התוצאות הללו על ידי טיפוח שיתוף פעולה ותקשורת רחבים יותר, כמו גם יעילות רבה יותר בתהליך הייצור כדי לחסוך ללקוחות זמן וכסף. הרכישה תתמוך גם בחזון של Autodesk למימוש מלא של הפוטנציאל של חיבור נתונים טרום-ופוסט-ייצור עבור לקוחותינו באמצעות Flow, ענן תעשיית המדיה והבידור בפלטפורמת ה-Design and Make של Autodesk.

יעילות היא כבר זמן רב בעיה מרכזית בתעשיית המדיה והבידור. לעתים קרובות צריך ליצור מחדש נכסים, נתונים נשמרים בפורמטים לא תואמים, ומידע חשוב יכול ללכת לאיבוד בקלות ברשתות של קבצים ותיקיות. בעיות אלו גורמות לעיבודים רבים עבור לקוחות Autodesk, ועולות להם זמן וכסף.

כדי לסייע בפתרון חלק מהאתגרים הללו אומרים בחברה: "אנו בונים את Flow, ענן תעשיית Autodesk עבור M&E. החזון שלנו ל-Flow נשמע פשוט – לאחד נתונים, זרימות עבודה וצוותים בענן כדי לאפשר שיתוף פעולה יעיל יותר במעלה ובמורד צינור הייצור – אבל ביצוע החזון הזה הוא הכל מלבד פשוט, אלא מורכב וחדשני. ידענו שעלינו לחשוב מעבר לפוסט-פרודקשן, שבו כלי יצירת התוכן והייצור שלנו הם הטובים ביותר מסוגו. חלק גדול מהנתונים והמידע הרלוונטי שלקוחותינו מסתמכים עליהם נוצר על הסט, אך מכיוון ששני שלבי הייצור הללו נותקו באופן היסטורי, הוא לרוב לא מגיע עד הסוף, הולך לאיבוד בתהליך וגורם לחוסר יעילות ניכר"

לפני שנתיים, Autodesk נכנסה לתוך הייצור על הסט, "התרחבה במעלה הזרם כדי לשלב טוב יותר תהליכים וקשרים על פני כל שרשרת הייצור – מהלך של Autodesk לטריטוריה חדשה וחלק מרכזי מהחזון של החברה להביא את הייצור לתוך הענן. עשינו צעדים גדולים עם Moxion, בחנו הזדמנויות לחיבורים יעילים ובניית זרימות עבודה בין הסט לפוסט-פרודקשן".

בהילוך מהיר להיום – ועם סגירת הרכישה של PIX רשמית, Autodesk מאיצה את מיקומה על הסט, ומביאה כעת את האולפנים למסע. לדברי החברה, "התוספת של PIX ל-Autodesk תקל על שיתוף הנתונים שנלכדו על הסט עם מנהלי הסטודיו וצוותי ההפקה, תטפח שיתוף פעולה רחב יותר וקישור זרימת עבודה שונה בעבר. חיבור פתרון ניהול הייצור של PIX ל-Flow יבטיח זרימה טובה יותר של נתונים לכל בעלי העניין ויעזור להפחית את חוסר היעילות".

על ידי שילוב המומחיות והרשת החזקה של צוות PIX עם המשאבים ויכולות טכנולוגיית הענן של Autodesk – וחיבור הכל עם Flow – אנו יכולים, מציינת החברה, "לשפר את חוויות הלקוחות ולשנות את האופן שבו נוצרים סרטים ותוכניות טלוויזיה".

הודעה לעיתונות באנגלית