יצרנית מוצרי התאורה, חברת Aputure  הודיעה שהם רוכשים יצרנית תאורה, Prolycht. זוהי הכרזה מוקדמת שאת הפרטים הם הודיעו שהם יפרסמו בתערוכת IBC2023 בספטמבר

Prolycht תהווה תוספת חשובה לקו המוצרים הקיימים Aputure. החברה הסינית הצעירה יחסית השיקה בשנת 2021 כשהכריזה על זרקור Orion 300 FS בצבע מלא. החברה נוסדה על ידי קבוצה של מדעני צבע, נראה כי Prolycht תמיד מתמקדת בפיתוח של טכנולוגיות צבע, חישה, אופטיקה ובקרה שהביאו לשחזור צבע מדויק ותכונות של מוצרי Prolycht.

דוגמה מעניינת מאוד לחדשנות של Prolycht בחודשים האחרונים הייתה הצגת ה-ImageTrack RT – מערכת דגימת צבעים ובקרה בזמן אמת המשולבת באפליקציית בקרת התאורה החינמית של Prolycht Chroma Link iOS. זה יכול לעקוב אחר חלק מהתמונה מהזנת המצלמה הנכנסת דרך Accsoon SeeMo Pro, ולשלוט בנורות Prolycht המחוברות כדי להתאים לצבע.

גם מנכ"ל מייסד Aputure Ian Xie וגם מייסד Prolycht Anqing Liu טוענים שהם מצפים לשתף פעולה במוצרים חדשים של Aputure על ידי שילוב הידע הטכנולוגי של שתי החברות.

החדשות הטובות הן שלצוות Prolycht יש תוכניות כדי להבטיח שללקוחות Prolycht הקיימים תהיה תמיכה באחריות ותיקונים לאורך זמן רב ככל האפשר דרך ערוצי Prolycht.