חברת סמ-ליין, יבואנית טלוויזיות Samsung בישראל זכתה במכרז של רשת הילטון לשדרוג הטלוויזיות במלונות הרשת בישראל


 


רשת הילטון משדרגת את הטלוויזיות במלונותיה בישראל – הילטון תל-אביב והילטון אילת מלכת שבא. חברת סמ-ליין, יבואנית טלוויזיות Samsung בישראל זכתה במכרז והיא תספק להילטון למעלה מ-1,300 טלוויזיות בהיקף של למעלה ממיליון דולר. מדובר במסכי LCD דגמי פרימיום ייחודיים של Samsung, המותאמים למערכת PAY-TV מובנת ומתקדמת.


בדגמים שהוזמנו בגדלים 37 , 40 ו- 52 אינץ לסוויטות המלון, בעיצוב קריסטלי, המותאמים לשידורי HD  ו-Full HD מהדור החדש. 


בנוסף, למסכים מנגנון ייחודי ומובנה המאפשר התחברות למגוון שירותי מדיה, כגון: הזמנת סרטים באיכות גבוהה, התחברות למחשבים נישאים ומשחקי טלוויזיה חדישים ועוד. דגמי סמסונג מאפשרים לאורח תצוגת שעון דיגיטאלי מובנית במסגרת הטלוויזיה המתעדכנת באופן אוטומטי על ידי מערכת מרכזית ללא מגע יד אדם ויכולת הפעלת ממשקים כמו צ'ק אין וצ'ק אאוט באמצעות שלט הטלוויזיה.


לטלוויזיות שסופקו מוכנות מלאה לשירותי תוכן עתידיים נוספים ואפשרות להאזין לצליל המשודר גם באזור נוסף בחדר, כגון: מוסיקת רקע לחדרי האמבטיה.


 


לדברי דן קרת, מנכ"ל חברת סמ-ליין: "חברת סמ-ליין שמחה על בחירתה של רשת מלונות היוקרה הילטון במסכי הפרמיום של סמסונג, שהינם מותאמים באיכותם ובעיצובם לחדרי הפאר של הרשת. אנו בטוחים כי לקוחות רשת הילטון ייהנו מאד מחוויית השימוש בהם."


 


רוני פורטיס, מנכ"ל מלון הילטון ת"א מסר כי ההצטיידות בטלוויזיות LCD מהווה שלב נוסף במהלכי החידוש המקיף המתרחש במלון, במסגרתו מותאמים בימים אלה חדרי קומות היוקרה לסטנדרטים מלונאים חדשים. לדבריו, חדרי המלון הפונים לים התיכון תוכננו מחדש כדי להתאים לצרכיו המשתנים של איש העסקים והנופש גם יחד. בחדרים החדשים הוגדל משמעותית שטח המגורים, הוכפל שטח חדרי האמבטיה שיכללו כסטנדרט אמבטיה ומקלחון נפרדים עם מיטב האבזור העכשווי. החדרים מצוידים בחידושים הטכנולוגיים שיאפשרו נוחות בהפעלה לבעלי מחשבים נישאים, טלפונים סלולאריים, מערכות שמע זעירות ומעתה במסכי טלוויזיה שטוחי מסך של סמסונג.