אפסון, יצרנית עולמית מובילה בחדשנות וטכנולוגיות הדמיה, הוכתרה על-ידי חברת המחקר FCL – Futuresource Consulting Limited כיצרנית המקרנים מספר אחת בעולם, זו השנה ה-14 ברציפות. לפי הסקר אפסון מחזיקה בנתח הגדול ביותר של מקרני 500 לומן ומעלה.


 


לדברי אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל, הדבר מציג את הצלחתה המתמשכת של החברה בתחום ההדמיה ובשוק המקרנים העולמי. לחברת אפסון יש מגוון רחב של מקרנים, הכוללים מקרנים נייחים, נישאים, להקרנה ממרחק קצר במיוחד, אינטראקטיביים, לעסקיים ולקולנוע ביתי. בלב כל מקרני אפסון שוכנת טכנולוגיית LCD3, המייצרת תמונות הבהירות ביותר והמציאותיות ביותר בשוק".


 


"חלק מההצלחה שלנו טמון בהיותנו מובילי חדשנות גלובאליים", אומר פליישר. ".אנו שואפים להפוך את המוצרים של אפסון לטובים יותר, על ידי השקעה במחקר ופיתוח, כך שנוכל לספק ללקוחותינו את הערך המוסף שמגיע להם. אנו נמשיך גם הלאה להיענות למגמות השוק ובהשקעה הרציפה בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים חדשניים. המטרה שלנו היא להמשיך בחיזוק המעמד שלנו כמובילת השוק שנה אחרי שנה."


 


לאפסון מגוון רחב של מוצרים. החל ממדפסות הזרקת דיו, מערכות הדפסה מקצועיות, מקרני 3LCD לחינוך, משרדים ולקולנוע ביתי, משקפיים חכמים ומערכות חיישנים וכלה ברובוטים תעשייתיים, המבוססים על טכנולוגיה מקורית, קומפקטית, חסכונית באנרגיה ומדויקת במיוחד. Epson Group מונהגת על ידי Seiko Epson Corporation שבסיסה ביפן והיא מעסיקה יותר מ-73,000 עובדים ב-94 מדינות בעולם.