המותג AMARAN ששייך לחברת Aputure הודיע בתערוכת NAB2024 שהוא יוצא לדרך עצמאית.
רעיון היציאה לדרך עצמאית הוא לתמוך בספקטרום של ציוד תאורה ליוצרי תוכן. בראש החברה החדשה עומד סמנכ"ל השיווק ארון צאי (Aaron Tsai) שהגיע מעבודה בחברות ענק Meta, נייק וגוגל.

"הפילוסופיה של amaran היא להציע פתרונות תאורה ידידותיים בעלי קלות שימוש ורכיבים איכותיים, הן עבור המיקום והן לאולפן. המוצרים שהם הוציאו עבור יוצרי תוכן ויוצרי סרטים יישארו מרכיב מרכזי בהיצע של החברה החדשה. עם זאת, המותג רוצה להרחיב את הקטלוג שלהם מעבר לתאורה, מתוכנה למוצרים, במחשבה מתמדת על היוצרים.

"המותג ירחיב את הקטלוג, ולאחר שזה יצא לפועל, המחויבות שלנו תהיה לעצב ציוד שנוצר במיוחד לצרכים של יוצרי תוכן. כולנו יודעים שהכלים ההוליוודיים נשארים מורכבים וטכניים אך עדיין נמצאים בשימוש על ידי קריאייטיבים יומיומיים רבים פשוט משום שאין אפשרות אחרת. המשימה שלנו היא לגשר על הפער ולגרום לכך שליוצרים יהיו כלים לעתיד המדגישים את העיצוב תחילה ונועדו למעשה לדרך שבה רוב האנשים עובדים כיום."