זמן קצר לאחר ההכרזה הבינלאומית, תהיה חבילת  Adobe Creative Cloud for teams, זמינה גם בישראל, ותשווק במודל ענן.  Creative Cloud ניתנת לרכישה עבור עסקים קטנים ובינוניים בישראל באמצעות רשת השותפים המורשים של אדובי.


Adobe Creative Cloud for teams  נועדה לסייע לאנשי מקצוע לשפר את יכולת העבודה בשיתוף והיא  מספקת למשתמשים-מנויים גישה בלתי מוגבלת להורדה והתקנה של כל יישומי Adobe Creative Suite® desktop ויישומים אחרים. בכלל זה: Adobe Photoshop Lightroom, Adobe Muse, Adobe Edge Tools & Services, כלים לפיתוח משחקים ואינטגרציה עם אפליקציות Adobe Touch.


 


מנויים על חבילת Adobe Creative Cloud For team יהנו מגישה לשירותי Publishing שכוללים כלים לפיתוח אפליקציות ואתרי אינטרנט, שטח אחסון בענן, יכולות סנכרון לכל מכשיר, מוצרים חדשים ועדכוני גרסה, מיד עם הכרזתם.


 


Adobe Creative Cloud for team מספקת לאנשי תוכן וקריאייטיב יתרונות ויכולות חדשות לעבודה משותפת עם עמיתים; אפשרות לעצב באופן מתקדם אתרי מובייל עם Adobe Muse; יכולת להסתנכרן עם שולחן העבודה ולשתף את הצוות בתוכן באמצעות Creative Cloud Connection; אפשרות לקבל הכשרה על Adobe Creative Cloud for teams באמצעות ספריה של סרטונים מובנים מטעם שותפים מובילים, ואפשרות ליהנות מגישה בלתי מוגבלת לטכנולוגיות Digital Publishing של גופי תוכן גדולים באופן שמקל על יצירת תוכן אינטראקטיבי לטאבלטים.


 


"אנו שמחים מאוד להביא את Adobe Creative Cloud for teams לישראל", אמר אבי זריהן, מנהל אדובי ישראל. "מודל חדש זה מספק גישה לתוכנות אדובי עדכניות, בעלות נמוכה, ובמתן ערך מתמשך כאלה שהלקוחות למדו לצפות ולקבל מאיתנו".


 


"זה היה נפלא לראות למעלה ממיליון משתמשים מצטרפים ל- Creative Cloud בתוך מספר חודשים", אמר דיוויד וודהאני, סגן נשיא מדיה דיגיטלית, באדובי. "היעד שלנו הוא להפוך את הענן ל'Hub' האולטימטיבי עבור יוצרים ואנשי קריאייטיב, שבאמצעותו יוכלו לגשת לכלי היצירה הטובים ביותר, לאחסן ולשתף בסביבת העבודה, ולבסוף להציג את היצירות שלהם. כעת, עם הזמינות של  Creative Cloud, אנו הופכים את היצירה והשיתוף לפשוטים".


 


Creative Cloud מספקת את כל מה שכלול בגרסה האישית של הענן: אותם כלי שולחן עבודה, שירותים מקוונים לפרסום ושיתוף קבצים, מאפיינים חדשים ושדרוגים – מיד עם פרסומם. בנוסף, הפתרון בענן כולל קבוצות וירטואליות קלות לניהול, אחסון של 100 גיגה לכל משתמש (בהשוואה ל- 25 גיגה בענן ללקוחות פרטיים), שירותי תמיכה מקצועיים, ניהול מרכזי להפעלה מהירה וקלה של משתמשים חדשים, חיוב מרכזי וניהול רישיונות יעיל.


 


אדובי הוסיפה ל-Creative Cloud Connection גם אפליקציה לסינכרון שולחן העבודה, שמאפשרת למשתמשים לסנכרן קבצים בצורה אוטומטית אל חשבון הענן, על ידי שמירת קבצים בתיקייה במחשב, או פשוט על ידי גרירה של אייקונים. בנוסף, Creative Cloud Training (זמין עבור כל המשתמשים המשלמים של הענן) מציע ספרייה רחבה של הדרכות וקורסים מצד שותפי הסמכה מוכרים כגון Kelby Training, video2brain ו–Attain.


Creative Cloud כולל את Digital Publishing Suite (DPS), גרסה יחידה המפשטת משמעותית את תהליך הפיתוח של אפליקציות סלולר, בכך שהיא מאפשרת למעצבים ליצור ולספק תוכן דיגיטלי לאייפד באמצעות חנות האפליקציות של אפל, ללא צורך בכתיבת שורת קוד אחת. עם DPS, המנויים על גרסה יחידה יכולים ליצור תוכן, כולל ברושורים, קטלוגים או פורטפוליו עיצובים אישי, ולהגיש מספר בלתי מוגבל של אפליקציות לחנות אפל לצורך פרסום, ללא עלות נוספת. הדבר מספק למעצבים עצמאיים, סוכנויות עיצוב, ועסקים קטנים ובינוניים, גישה קלה לאותן טכנולוגיות פרסום שיש לספקי תוכן בינלאומיים.


 


תמחור וזמינות


Creative Cloud for teams Adobe מתומחר בישראל ב-69.99 דולר בחודש למשתמש במנוי שנתי. לקוחות קיימים בעלי CS3 או גרסה מאוחרת יותר, יקבלו את Creative Cloud for teams  במחיר הנחה של 49.99 דולר לחודש במשך השנה הראשונה. ה- for teams Creative Cloud זמין לרכישה באמצעות רשת המשווקים של אדובי בישראל.