הגרסה החדשה של מצלמת URSA, ה- ,URSA Mini 4.6Kהיא גרסה למצלמת קולנוע במחיר נמוך שמפיקה תקוות אצל צלמים ומפיקים עצמאיים. החברה מנסה ליצור מצלמה אישית חדשה המבוססת על שבב 4.6k עם Global Shutter עם איכות מרשימה.


המפיק Sebastian Wiegärtner קיבל את המצלמה לבדיקה, ופרסם את ההתרשמות הראשונה שלו באתר Cinema5D. לצערנו לא ניתן לקבל חוות דעת על המצלמה עצמה בגלל איסור של החברה. להלן מה שפרסם:


"אני לא רציתי לצלם צילומי נופים, ולכן פניתי לבמאי שלי Andreas Schultze והחלטנו על רעיון להפקה לאחר מספר שעות. יומיים לאחר מכן, כל מה שהיינו צריכים כולל תחפושת היה מוכן. ביומיים של צילומים בתקציב אפסי כשרק שני אנשים מאחורי המצלמה ושלושה לפני העדשה צולם הפרויקט. הצילום התבצע ללא תאורה, רק המצלמה והעדשה Carl Zeiss CP.2 15mm. הצילומים בוצעו עם הגימבל Artemis Maxima של Sachtler, גימבל שאני משתמש בצילומי הסרטים שלי.


אני לא יכול לומר יותר מדי דברים לגבי המצלמה, אבל כולנו הופתענו לאחר הצפייה בחומר הגלם בחדר העריכה. למצלמה הזו יש יכולות והעבודה איתה הייתה תענוג. זה תמיד נהדר שאתה לא מרגיש את המצלמה ויכול להתמקד בנושא הצילום. לא היו לנו כל בעיות. כל תהליך הפוסט בוצע במקודד החדש ProRes 4444 XQ, מה שאפשר לנו מרחב עבודה גדול.


לסרט שהבא שאני מצלם אני אשתמש במצלמה המובילה וכמצלמה השנייה במצלמות אלקסה של Arri ובמצלמת URSA Mini 4.6K כמצלמת הגימבל."


למקור המאמר