מצלמת GFX100 II של חברת פוג'י הושקה לפני מספר חודשים, מצלמה בפורמט גדול (גדול יותר מ Full Frame) המצלמת עד לאיכות של 8k באיכות ProRes HQ בהקלטה פנימית. לאחרונה, צלם הדוקו ג'וני בהירי, הבעלים של אתר CineD, פרסם את הסקירה שלו למצלמה, וכמו הסקירות הקודמות שהוא ביצע הוא מפיק סרט דוקו קצר.

הוא מסכם:
"הארגונומיה של המצלמה היא היבט חשוב מאוד עבורי בצילום גרילה. אם אני צריך לסכם את הכל, אני חייב לומר: אני באמת אוהב את מה שיוצא מהמצלמה הזו! עם זאת, הלוואי שניתן היה לשלוט בהפחתת הרעש הפנימי מעבר ל-"-3" הזמין. רעש בצילומים הוא לא בהכרח תמיד דבר רע מכיוון שהוא יכול לתרום רבות לאסתטיקה של התמונה שרובנו מחפשים. בהקשר הזה, לפעמים אני מרגיש שהמצלמה "חלקה מדי". מבחינת טיפול, מפעילים עם ידיים גדולות ייהנו מהשימוש במצלמה הזו.

בסך הכל, FUJIFILM עשה עבודה יוצאת דופן ביצירת מצלמת "אולר שוויצרי", כזו שניתן להשתמש בה בכל כך הרבה סוגים של הפקות. (הרבגוניות של המצלמה הזו היא באמת יוצאת מן הכלל). אשמח לראות את פוג'י נפתחת ליצרני עדשות של צד שלישי על ידי מתן רישיון לפרוטוקול FG mount. בכך, הם יכולים להציע לשורת משתמשי המצלמות GFX מבחר עדשות רחב הרבה יותר, חיוני להצלחת פורמט המצלמה.

לידיעה המלאה