חברת  קנון הציגה את הדו"ח לרבעון האחרון של השנה עם מגמת ירידה של 64% מאותו רבעון בשנת 2018, שגם היא לא הייתה אחת השנים המזהירות שלה.

השנה החברה מאשימה את התכווצות שוק מצלמות DSLR מרמת הכניסה ועד רמות הביניים (שנה שעברה האשימה את רמת הכניסה ולפני שנתיים האשימה את הטלפונים שהרסו את המצלמות הקומפקטיות). בדוח הביניים של החברה קנון מציינת שהם פנו עם המצלמות החדשות של החברה, מצלמות ללא מראה, לשוק צלמי הספורט, אולם בשלב זה אף אחד לא רוצה להשתמש בדגמים החדשים והחברה הודתה שהמכירות נמוכות מהצפי. קיימת הערכה שקנון ישיקו מצלמה מהירה במיוחד, EOS RX, וכן בחברה מציינים שהם מתכוונים להשיק חמש עדשות נוספות למצלמות ללא מראה עם ממשק RF.

מכיוון שקנון שילבה את מצלמות הקולנוע שלה מסדרת EOS בתוך דוח המכירות של הציוד התעשייתי לא ניתן לנתח אם מצלמות אלו עשו חיל או לא.

הרווח התפעולי של כל קבוצת קנון ב-2019 יהיה כנראה הגרוע ביותר מאז 2009 עם הנפילה הכלכלית עם עתיד מאוד ברור ולא ורוד למצלמות DSLR שימשכו איתן גם את עדשות FE.

אחד הדברים המעניינים הוא ההצהרה של החברה: " קנון נמצאת בעיצומה של טרנספורמציה אסטרטגית מפוארת שנועדה להאיץ את הצמיחה בארבעת העסקים החדשים שלנו: דפוס מסחרי, מצלמות רשת, ציוד רפואי ותעשייתי."

לדוחות