המפיק מקס יורייב (Max Yuryev) פרסם סרטון בו הוא משווה בין מערכות המיקוד האוטומטי של מצלמת פנסוניק החדשה LUMIX S5 למצלמת  Alpha a7 III של סוני.

מקס משווה בין מערכת המיקוד הידועה באיכותה של סוני לבין מערכת המיקוד האוטומטי החדשה של פנסוניק שתוכננה מחדש עבור מצלמת LUMIX S5.

מקס מעמיד את שתי המצלמות במבחנים שונים כולל צילומי פנים וחוץ, עבודה עם סליידר, זיהוי פנים, צילום בהליכה, צילום עצמי ועוד.

חשוב לציין שהבדיקות שערך היו עם מצלמת אבטיפוס כאשר החברה מתכננת עדכון תוכנה לגרסה הסופית של המצלמה שתכלול שיפורים נוספים במיקוד האוטומטי.

הוא מסכם בכך שהוא התרשם מאוד ממערכת המיקוד האוטומטי של פנסוניק, הם עדיין משתמשים במערכת המבוססת על טכנולוגיה של ניגודיות אבל עם עדכונים ושיפורים רבים, כמו מערכת המעקב החדשה והם עשו עבודה טובה ב4k בקצב של 60 תמונות בשנייה.

"המצלמה עושה עבודה מצוינת, אולם במצב הצילום Full Frame בקצב של 24 תמונות בשנייה יש לפעמים בעיות. צילום האוטופוקוס הטוב ביותר יהיה במצב של APSc. לא ציפיתי שתוצאה של מצלמת פנסוניק תהיה כל כך טובה,

לעומת זאת, המצלמה של סוני אינה מצלמת 4k בקצב של 60 תמונות בשנייה ומערכת המיקוד האוטומטי שלה ישנה יותר. ישנן מגבלות שונות כמו שלא ניתן לנעול על גוף שלם, או מעקב אחרי רכב, אבל המצלמה עושה עבודה טובה בצילום Full Frame ב-4k.