הצלם  Sebastian Wöber מאתר cinema5d משווה בין המצלמה החדשה של פוג'י X-T2 למצלמת סוני A7s II, איזו מצלמה ללא מראה טובה יותר לצילומי וידאו.

הוא כותב: "אין ספק שמצלמת X-T2 מועמדת לסטנדרט הזהב במצלמות 4k זולות, אבל האם היא תחליף את מצלמת A7s II כמצלמה ללא מראה הטובה ביותר לצילום קולנועי?"

מסקנות:
אם חשבתם שמצלמת X-T2 היא מצלמה של יצרן של מצלמות סטילס והחברה הוסיפה אפשרות צילום וידאו כפונקציית מכירה אז טעיתם. מצלמה זו מראה כיצד ניתן להפיק תמונה עם פרטים ומראה (look) ברמה גבוהה, ולדעתו המצלמה בהחלט ברמה של המצלמות ללא מראה הטובות ביותר.
איכות צילום 4k נקייה ויפה יותר ממצלמת A7s II, ואפקט rolling shutter נראה פחות מאשר בכל המצלמות האחרות ברמת מחירים זו, תוך שמירה על אותו תחום דינמי שימושי במרחב של 12 stops.
כאשר בוחנים איכות HD, קצבי צילום, הקלטת log פנימית וצילום בתנאי תאורה קשים, מצלמת סוני עולה על מצלמת פוג'י. בהתחשב בכמות המתאמים לעדשות E מסוני וכמות האביזרים (כגון מתאם הסאונד XLR-K2M) ויכולת Slog 2 gamma המצלמה הנבחרת כמצלמת 4k ללא מראה היא סוני.
למשתמשים המחפשים הדמיה של פילם במצלמה, ביצועים מעולים בצילום סטילס ואיכות וידאו טובה בחצי מחיר מ-A7s II – 2X-T היא המנצחת.

לשתי המצלמות יש ביצועים מעולים שמשארים את רוב המצלמות מאחור, רק מצלמת a6300 של סוני הנה מצלמה נוספת שצריך לבחון אם התקציב לחוץ.

למקור המאמר