הצלם מק אולניק (Mac Olink) אוהב מאוד את מצלמת סוני Alpha a7 III, אבל לאחרונה הוא החליט לשדרג את ציוד צילום הוידאו שברשותו. הוא רצה מצלמת וידיאו שהמראה שלה שונה ממצלמת DSLR או מצלמות ללא מראה, אך לא היה לו די תקציב למצלמת RED לדוגמה. השדרוג שלו היה לרכוש את מצלמת E2-F6 של Z CAM. (מכר את מצלמת Alpha a7s II)

בסרטון הוא משווה בין המצלמות. הצילומים בוצעו בlog במצב של רגישות טבעית (native ISO) מצלמת סוני ב800 ISO בעוד שהמצלמת Z CAM ב-400/2500 ISO.

כל חומרי הגלם עברו עיבוד בפוסט והוספה של לוח צבע rec709

הוא מסכם:
"הרצון שלי להיות בלש חובב תם לאחר 5 דקות ו20 שניות של צפייה בסרטון בו רואים בברור שמצלמת A היא מצלמת סוני ומצלמת B היא Z CAM, מה שאישר את תחזיותיי הקודמות.

"השוק מוצף במצלמות שמפיקות תמונות טובות באמת. אין תוצאות שניתן לצלם עם RED, סוני, קנון או ARRI שלא ניתן לשכפל עם מצלמת Z CAM, BlackMagic או Kinefinity,

אך ישנם פרויקטים מסוימים המצריכים מצלמות מסוימות. ניתן להשיג תמונות מעולות כמעט עם כל מצלמה וב-90% מהזמן איש לא ידע באיזו מצלמה השתמשת. אם הסיפור מספיק טוב, לא תהיה סיבה לדאוג.

למעבר למצלמת E2-E2-F6 יש את היתרון של צורת המצלמה, הקלטת RAW פנימית ואפשרויות לחיבורים נוספים שבדרך כלל לא קיימים במצלמות ללא מראה. בהחלט יש שיפור באיכות והגמישות אבל עם מעט עבודה בפוסט ניתן להטעות כל אחד."