אתר Gizmag ביצע השוואה בין מצלמת קנון 7D Mark II למצלמת ניקון החדשה D500. הם כותבים: לצלמים המחפשים מצלמות DSLR עם שבב APSc סביר להניח שהבחירה תהיה בין המצלמה של קנון 7D Mark II לבין המצלמה החדשה של ניקון D500. השוואה שהאתר ביצע מבוססת על נתונים טכניים וכוללת את הסעיפים הבאים:


·         גודל


·         משקל


·         מבנה


·         גודל שבב


·         כמות פיקסלים


·         מעבד


·         חיבור עדשה


·         אוטופוקוס


·         מהירות צילום


·         רגישות לאור (ISO)


·         צילום ב-4k


·         צילום ב-HD


·         עינית


·         מוניטור


·         מבזק


·         סוגי קבצים


·         סוגי מדיה לרישום


·         מערכת אלחוטית


·         זמן סוללה


·         תאריך השקה


·         מחיר


סיכום:


שתי המצלמות מרשימות מאוד, שתיהן כוללת את המיטב שיוצר אי פעם, המצלמות משלבות מקצועיות עם עמידות שהופכות אותן לאידאליות לצלמים חובבים ומקצועיים שרוצים אותן כמצלמה קטנה או כמצלמה שנייה. 


ה-D500 תספק חבילה מלאה יותר, ונראה שניקון הכניסה את כל מה שניתן למצלמה. מערכת האוטופוקוס משולבת ביחד עם טכנולוגיות נוספות כמו תמיכה בפתרונות אלחוטיים ומסך מגע, מה שהופך את המצלמה למצלמה מודרנית יותר מאשר רוב מצלמות DSLR באיכות הגבוהה ביותר כולל 7D Mark II, למרות שהמצלמה הזו (7d Mark II) הרשימה אותנו בשנה שעברה כשהיא קיבלה את התואר המצלמה הטובה ביותר בקטגוריה זו (מצלמת חובבים APS C).


למרות זאת רוב הצלמים שיבחנו את המצלמה הזו מושקעים כבר בציוד זה או אחר, ואם יש לצלם כבר עדשות או אביזרים תואמים, המעבר בין החברות יהיה קשה יותר, במיוחד כאשר מצלמה חדשה של החברה שאתה משתמש היא מעבר לסיבוב.


 


למקור המאמר