הבמאי ומנהל הצילום Sebastian Wöber ואחד המקימים של אתר cinema5d מתייחס לרחפן M600 של DJI. הרחפן שהושק בתערוכת NAB השנה הנו הרחפן הראשון של החברה המאפשר נשיאה של מצלמות גדולות, עם היתרונות של שימוש פשוט יותר מרחפנים גדולים אחרים, מחיר נמוך יותר והשתלבות עם פתרונות טיס אחרים של DJI. במאמר הוא משווה את היכולת של הרחפן M600 עם מצלמת URSA Mini 4.6K לעומת הרחפן DJI Inspire 1 RAW המבוסס על המצלמה של DJI באיכות 4k.

dji-m600-review-ursa-mini-4-6k-ronin-mx

לסיכום:
"התרשמתי מאוד מהשילוב של הרחפן M600 עם המייצב Ronin MX שמאפשר את החופש לשלב כל מצלמה. הרחפן יכול להיות מעולה לצילומי פרסומת במקרים שצריך לצלם בעזרת מצלמה או עדשה מסוימות עם שימוש במערכת מוכרת תוך שמירה על מחיר נמוך."

לעומת זאת Wöber מעריך את הארגונומיות של הרחפן הקטן Inspire 1 ביחד עם המצלמה Zenmuse X5R שיספקו את רוב הפרויקטים שלו. בעתיד הוא מקווה שבסדרת M (Matrice) החברה תשלב מערכת שליטה פשוטה יותר. הוא מצפה שיהיה שיפור בתחום של גודל הרחפן במצב מקופל ושימוש בפחות סוללות.

העצה שלו: להשתמש ברחפנים גדולים אם מבינים לאן נכנסים. אם זה המקרה אז המחיר של הרחפן M600 הוא מעולה והוא יכול לבצע את העבודה בצורה טובה ויש לקחת אותו בחשבון.

למקור המאמר