קני מקמילן (Kenny McMILLAN), הבעלים של BOT DIGITAL CINEMA, פרסם וידאו באתר של חברת ההשכרות Stray Angel השוואה בין מצלמות בפורמט גדול: Alexa Mini LF של ARRI ; EOS C500 Mark II של קנון ; PXW-FX9 ו- Venice  של סוני:

הוא מסכם:
כל מצלמות Full Frame מעולות לצילום קולנועי מקצועי. קיימת סטייה קלה של צבע במצלמות סוני שניתן לתקן בקלות בפוסט, אבל אחרת, זה כמעט בלתי אפשרי עבור כל צופה לדעת מה ההבדל בין מצלמות אלה, כל עוד הן בידי הצילום הנכון. הבחירה להשתמש בזו אחר זו תגיע ככל הנראה לעדשות, לדרישות הצילום עבור מערכות משולבות (כגון שמע), וכמובן מחיר.

מקמילן מתוודה כי לו היה צריך לבחור, הייתה זו C500 II בה היה בוחר. המחיר, התכונות והשימושיות שלה מושלמים, לדבריו, כמעט לכל מצב צילום. "פעם אחר פעם אנו שומעים כמה קל להתאים את RAW Light של קנון עם ה- ARRI ALEXA, אבל זה גם די קל להתאים אותו לסוני, RED ופנסוניק, הפותח עולם של אפשרויות למצלמה מובילה ומצלמה משנית."

קנון, שהשתרכה מאחור בשנים האחרונות, העלתה את רמתה עם C500 II וממשיכה לדחוף את עצמה עם שחרור ה EOS C300 Mark III ואפילו EOS R5 שמצלמת באיכות 8k. "יש הרבה דברים מרגשים שקורים עם קנון בזמן האחרון, ואני לא חושב שאפשר להתעלם מהם."

הוא מציין שיש לבחור את המצלמה שהכי אוהבים (שמתאימה לתקציב) והתוצאה תהיה מדהימה. רק לזכור לצלם מעט בתת חשיפה ולתקן את התמונה בפוסט להפקת התמונה הטובה ביותר. תת-חשיפה של כל אחת מהמצלמות הללו תוסיף בעיות רעש ולעיתים גם בעיות בצבעוניות.

לפרטים נוספים על הבדיקה

חומרי הגלם