מהקלטת פודקסט ועד הקלטות מוסיקה, מיקרופונים סטריאופוניים הם חלק בלתי נפרד מציוד של מפיק תכנים, אבל האם למחיר יש משמעות לאיכות?
המפיק גריפין המונד ((Griffin Hammond מאתר Indy Mogul בוחן ארבעה מיקרופונים סטריאופוניים.

  • k670 של Fifine (מחיר 48 דולר)
  • Snowball Ice של Blue (מחיר 50 דולר)
  • Baby Bottle של Blue (מחיר 400 דולר)
  • TLM 103 של Neumann (מחיר 1,100 דולר)

המצלמות נבחנו בשלושה מצבים: הוספת קול באולפן (voice over), הקלטה מוסיקה והקלטה בעולם האמיתי.

למרות שניתן לשמוע את ההבדל בסאונד בין המיקרופונים, לטובת המיקרופון של Neumann, המשתמש הסופי לא יכול לשמוע את ההשוואה ואני חושב שכל המיקרופונים יעשו את העבודה, ולמרות שהמיקרופון של Neumann נשמע טוב יותר מהמיקרופון בו הוא משתמש (Baby Bottle) הוא לא מוצא סיבה לשדרגו.