"מכיוון שהייתי איש סאונד בניידות שידור והשתמשתי בהרבה מוצרים של חברות מתחרות, למדתי להכיר היטב את הצרכים של מערכת, ואת הדרך לנהל תהליכי עבודה בצורה הפשוטה ביותר". כך אומר רום רוזנבלום, מהנדס המערכות של Clear Com – שהגיע לישראל עם קרלי מילס, מנהלת מכירות EMEA ודרום אסיה של החברה, ביוזמת הנציגה הרשמית שלהם בישראל, חברת אונסט.


 



Clear Com, למי שמתעניין, היא חברת בת של HME Electronics, Inc, שחולשת על שוק פתרונות איניטרקום אנאלוגיות ודיגיטליות כבר יותר מארבעים שנה. החברה מפתחת ומשווקת מערכות ועידת סאונד, מטריצות דיגיטליות, מערכות אלחוטיות ומערכות מבוססות IP – ממערכות קטנות מאד ועד מערכות גדולות לתקשורת דו כיוונית איכותית, מהירה ופשוטה חוצת גלובוס.


 


המערכות הקריטיות שלה משמשות בתחומי הביטחון, הופעות, חינוך, ספורט, צבא, ממשלה, בתי חולים, וכמובן בתחום שוק השידור. "מאז פיתוח ה beltpack הראשון בעולם, מתמקדת  Clear Comבאותו תחום", מסבירה קרלי מילס, "וכך הגענו כיום למערכות אלחוטיות מהפכניות, עם פתרונות האינטרקום הגדולים ביותר בעולם ומגוון המוצרים הגדול מכל המתחרים…"


 


האמת היא שבאמת יש לכם מתחרים רבים. למה כדאי לקנות דווקא את מה שאתם מציעים?


 


"פשוט משום שאפשר לסמוך עליהם. אנחנו מדברים על מוצרים ארוכי-שימוש, שמפותחים על סמך בדיקות ללא הרף של תהליכי העבודה המשתנים. מדובר במוצרים שנשענים על הטכנולוגיות האחרונות, ולכן לקוחות שלנו יודעים שהם ישרתו אותם שנים רבות. למשל, בתערוכת NAB האחרונה הכרזנו על  Eclipse HX – מטריצה דיגיטלית להפקות דינמיות שמאפשרת שינויים מהירים בצורה פשוטה.


 


"יחידת הבקרה מציעה, בין השאר, ממשק בשפות שונות, טקסט אנכי ואופקי, אפשרות האזנה מחדש של 90 השניות האחרונות, 10 גופנים לתצוגה ואפשרות שליטה מהירה על המקור. אני מאמינה שהלקוחות רואים את המחויבות שלנו, ואת האמינות של אונסט בישראל, שמפיצה את המוצרים שלנו כבר יותר מעשר שנים…"


 


"נכון שבעצם כל מה שאנחנו עושים, זה להעביר סאונד ממקום אחד למקום אחר, אבל אנחנו יודעים לעשות זאת מתוך הניסיון האישי של כל אחד מעובדי החברה – בשטח", מסביר רוזנבלום. "אני, כמו כל עובדי החברה, יודעים בדיוק מה איש הסאונד שיושב בכסא צריך ורוצה. הייתי אומר שכולנו בחברה, רצינו בשלב מסויים בקריירה להיות שחקנים, במאים, או מפיקים. אבל בסוף הפכנו למומחים טכניים, וטוב שכך…"


 


מה יהיה הדור הבא של אינרטקום?


אומרת קרלי מילס: "את זה יקבעו הלקוחות שלנו ואנחנו נהיה אלה שנבצע. לכן אנחנו מדברים אתם ללא הפסק, ומבררים מה הם רוצים, איך נוכל לעזור להם להתייעל. אבל לעצם השאלה – לא מזמן השקנו מערכות מבוססות IP שהן, לדעתי, העתיד. כיום אנחנו יכולים לתת פתרון לכל מי שמעוניין לקשר, למשל, אולפן בתל אביב עם אולפן בירושלים – שמחוברים על אותה רשת.  ומדובר לא רק לחבר ל-IP את הצדדים, אלא גם את מערכות השליטה".