הבמאי והתסריטאי ניצן רון

הדסטארט, אתר מימון המונים ליצירה ישראלית, בחר בסרט "צופר" של הבמאי והתסריטאי ניצן רון, כאחד הפרויקטים המומלצים. הסרט "צופר" הינו הסרט העלילתי השלישי (אחרי "מתחת למים" ו-"הגר" שהשתתפו בפסטיבלים רבים) של ניצן, במרכז העלילה עומד גיא (גיל דסיאנו ביטון), הלום קרב לא מאובחן, המתגורר מול צופר שניצב על גג בית ספר סמוך. הסרט מלווה את גיא במהלך יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ומנסה לתת הצצה לחוויה של היום הזה מנקודת מבטו, זאת על רקע החברה הישראלית הקולנית וחסרת הסובלנות שלעיתים לא מבחינה בו בכלל.

הסרט יופק על ידי יניב ברמן, הבעלים של White Bird Films  (מדינת הגמדים) ויצולם על ידי סזר בירגר במצלמת Alexa XT/Mini  של חברת Arri.  בין הצילומים המתוכננים יהיה וואן-שוט מאתגר שמתחיל בתקריב על צופר בגובה ארבע קומות ומסתיים 150 מ' משם בחדר קטן וחשוך עם הגיבור. על עיצוב הסאונד אמון רונן נגל, זוכה פרס האקדמיה ופרס אופיר. העבודה על התסריט הסתיימה והסרט נמצא בשלב ההכנות להפקה.
הצילומים מתוכננים להתחיל אמצע אפריל.

עד עתה נאספו 32,000 שקל מתוך 55,000 שקל שצריכים עבור הפקתו, אז כל מה שנישאר הוא לעזור פרוייקט כמובן החיוב יתבצע רק אם הסרט יגיע ליעד של התמיכה

להשתתפות במימון הפרויקט