קודאק ולקסר מדיה הודיעו הבוקר כי חתמו על הסכם עתידי במסגרתו תייצר ותשווק האחרונה את כרטיסי הזיכרון של קודאק. לקסר מדיה תייצר את כל מגוון כרטיסי הזיכרון של צרכני קודאק בכל העולם. קודאק תעניק את שם המותג שלה ואת מערך ההפצה העולמי שלה לטובת ההסדר החדש ולקסר מצידה תתרום את הידע והמקצועיות שרכשה בייצור כרטיסי זיכרון.


ברנרד מסון, סגן נשיא בכיר קודאק: "ההסכם אידיאלי לשתי החברות. לקודאק זה צעד נוסף במאמץ להגדיל את התחום הדיגיטלי שלנו על ידי אספקת כרטיסי זיכרון לסוחרים שלנו עם השם קודאק אשר יתאימו לכל מוצר ומערכת. לקסר יהנו מהנוכחות המסיבית שלנו בכל העולם ומרשת ההפצה שלנו".


אריק סטנג, יו"ר ומנכ"ל לקסר מדיה: "אנו מכירים בכוח של מותג קודאק בתחום הצילום ואנו מרוצים שקודאק בחרו בלקסר לעזור בקידום תחום מתפתח זה".


לדברי החברה, שוק המצלמות הדיגיטליות צפוי להגיע בשנת 2004 ל – 68 מיליון יחידות שימכרו בעולם, המהווים גידול של 39% בהשוואה לשנת 2003. בשנת 2007 צפויות מכירות של 87 מיליון מצלמות בעולם. בנוסף, בשנת 2004 צפויים להימכר 186 מיליון טלפונים עם מצלמות ואלו צפויים לגדול לכדי 422 מיליון בשנת 2007. היקפי מכירות אלו צפויים לדרוש רק השנה מעל 100 מיליון כרטיסי זיכרון המגלגלים שוק מוערך ב- 4 ביליון דולר.


אסף שטיינפלד, מנהל פיתוח עסקי בחברת קולומביה, יבואנית לקסר לישראל: "תחום הצילום הדיגיטלי בכלל וכרטיסי הזיכרון בפרט גדל בצורה מטאורית ומשנה את כל יחסי הכוחות בתחום. חברות ותיקות שהיו מובילות בתחום הצילום בעבר מפנות מקומן ללידרים חדשים, כמו חברת סמסונג בתחום פיתוח המצלמות וחברת לקסר בתחום כרטיסי הזיכרון. החיבור החדש בין ענקית הצילום קודאק ולקסר מדיה הנו סנונית ראשונה של תחום הצילום העולמי החדש".


 


הודעה לעיתונות באנגלית – לקסר


הודעה לעיתונות באנגלית – קודאק