מסוף שנות ה-80 המצלמות של סוני היו הפופולריות ביותר בתעשיית השידור והווידאו, מה שהרגיל את התעשיה לצבע מעט מגנטי, (בסטנדרט ST5 709) עד שסוני השיקה את מצלמת הדגל שלה, Venice שהמראה שלה יותר קולנועי עם גווני עור איכותיים.

צלמים רבים קיוו שהמראה הזה יחלחל גם למצלמות ברמות הנמוכות יותר והמצלמה הראשונה שקיבלה משהו דומה הייתה PXW-FS5 II. עם ההשקה של PXW-FX9 השיקו את הפרופיל S-Cinetone שאינו זהה אבל מאד קרוב, פרופיל זה שולב גם במצלמת PXW-FX6.

אחת המצלמות האחרונות שסוני השיקה היא Alpha a7S III המתאימה לעבוד לצד מצלמות וידאו PXW-FX9 ו- PXW-FX6 כמצלמה שנייה, אולם פרופיל זה אינו קיים במצלמה. הצלם פול רים (Paul Ream) מאתר extrashot פרסם סרטון בו הוא מסביר כיצד הוא משנה את ההגדרות של המצלמה על מנת להגיע קרוב למראה של S-Cinetone.

אלו ההגדרות

  • רמת לבן: -10
  • גמא: Cine4
  • גמא שחור: Range Wide, Level -1
  • Knee: מצב ידני, 100% Slope 0
  • מצב צבע: פרו
  • רוויה: -1
  • פזה צבע: -1
  • עומק צבע: R: +1 G: +2 B: 0 C: +1 M: +1 Y: +1
  • פרטים: -7