תערוכת CES – תחילת שיווק של המצלמה הראשונה בעולם לצילום תלת מימד על כרטיסי זיכרון יחל כבר באפריל


 


Panasonic השיקה אב טיפוס למצלמה המקצועית התלת ממדית הראשונה בעולם באיכות HD. המצלמה מיועדת לאספקה בחורף 2010 אולם ניתן יהיה להזמין את המצלמה כבר בחודש אפריל השנה. לדברי החברה, אחד הדגשים של המצלמה החדשה הוא נוחיות השימוש. נכון להיום צילום במערכות תלת ממדיות הוא דבר לא נח ומורכב (בפועל מחברים שתי מצלמות יחד ביחד עם מערכת אופטית ייחודית, מערכת הקלטה כפולה ומערכת סנכרון). הפתרון של חברת פנסוניק הינו עדשה, ראש המצלמה, שני כרטיסי זיכרון להקלטה כפולה, משולבים בתוך גוף אחד קל משקל.


המצלמה משלבת גם יכולת של כיול מערכת תלת ממדית לעבודה קלה עבור המשתמש.


מערכת העדשות הכפולה ששולבה במצלמה מאפשרת כיול של נקודות המפגש וכן אפשרות לתיקון אוטומטי או ידני, אופקי ואנכי.


ההקלטה מתבצעת כמובן על שני כרטיסי זיכרון מאחורי כל עדשה, המשויכת לכרטיס זיכרון והמידע מוקלט באיכות HD על כל כרטיס זיכרון בנפרד. התוצאה היא המצלמה קלה ואמינה יותר מאשר כל מערכות הצילום התלת ממדיות הקיימות בשוק. בפועל המצלמה מאפשרת צילום נוח ופשוט גם בשיטת צילום כתף. בנוסף העובדה שהכל ביחידה אחת, ללא צורך בממשקים וחלקים נוספים, מאפשרת ניידות ותחילת עבודה מהירה, דבר יעיל לצורך צילומי ספורט ועוד. 


לדברי החברה, המחיר של המצלמה החדשה יהיה זול באופן משמעותי מכל גרסה תלת ממדית אחרת הקיימת כיום בשוק. בנוסף למצלמה, החברה מתכננת להציג (אנו מעריכים כי נראה את כל המערכת בתערוכת NAB) מסך LCD באיכות HD תלת מימד לשימוש בשטח ביחד עם מערבל תמונה וקול נייד לשימוש באירועים בזמן אמיתי.


להלן נתונים בסיסיים שיכולים להשתנות בהמשך:




  • שם: Twin-lens Full HD 3D


  • הקלטה על כרטיסי SDHC/SD


  • צריכת חשמל: 19 וואט


  • משקל: 3 קילו


  • מועד אספקה: חורף 2010


  • מחיר: 21,000 דולר

 


הודעה לעיתונות באנגלית