קבוצת חיון, יוצאת בקמפיין לחשיפת המסגרת הדיגיטאלית החדשה של Samsung מדגם800P , המאפשרת חיבור למחשב כמוניטור קטן




  • גודל: 8 אינץ


  • איכות: 800×480


  • עוצמת אור: 250cd/m2


  • ניגודיות: 300:1


  • תמיכה בקובצי תמונה: JPEG, BMP


  • תמיכה בקובצי וידאו: M-JPEG, MPEG1/4


  • תמיכה בקובצי סאונד: MP3


  • תאורה אחורית LED


  • זיכרון פנימי: 2 גיגה בייט


  • ממשק אלחוטי 2.0 Bluetooth


  • כרטיס זיכרון: SD/SDHC


  • ממשק USB


  • עיצוב קריסטלי


  • משקל: 670 גרם


  • מחיר: 629 שקל


  • קיים דגם קטן יותר  71ES במחיר של 329 שקל

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אופטימום, בתקציב מדווח של כ-100,000 שקל מופיע תחת הכותרת "מכניסים את הילדים למסגרת", באתרי אינטרנט מובילים ובעיתונות היומית.


בשנה שעברה, דיווחה קבוצת חיון, נציגת Samsung על גידול של 300% במכירת מסגרות דיגיטליות כשהסיבה העיקרית היא חדירת המוצר למגזר העסקי וחשיפת התכונות הייחודיות של סדרת המסגרות של סמסונג בפני מגזר זה. מסתבר שרבים רואים במוצר מדיה פרסומית אידיאלית לעסק שלהם. חנויות, מספרות, משרדי תיווך, עורכי דין ועוד עסקים רבים ומגוונים רואים במסגרת הדיגיטאלית כאמצעי אפקטיבי להעברת המסר השיווקי אל לקוחותיהם.