ערב אווטאר, ערב אוסקרים, מסיבת אניפורים, הרצאות ותערוכות


 


אנימטור היא סדרה של הרצאות ותערוכות פתוחות לקהל, מפי מיטב המרצים, האנימטורים ואנשי המקצוע הפועלים בארץ, שיתקיימו מדי מוצ"ש בשבע בערב במכללה הישראלית לאנימציה. ההרצאות יעסקו בנושאים מגוונים הקשורים באנימציה, קולנוע, עיצוב, גרפיקה, תלת-מימד, פסקול ועוד.


 


 27.2.10ערב אווטאר ומסיבת פורים


בסרט "אווטאר", בני אנוש מתחפשים לחייזרים כחולים, ושחקנים בשר ודם עוטים חיישנים ממוחשבים ומתחפשים באמצעותם לדמויות תלת-מימדיות. אבל מי שגורם לנס הזה הוא קודם כל האנימטורים. לכבוד חג הפורים, המכללה הישראלית לאנימציה מסירה את המסכות ומגלה את הסודות המקצועיים של תעשיית האנימציה.


 


שחר לבבי – אנימטור באווטאר:


יספר על תהליך יצירת האנימציה ב"אווטאר", וכן על חוויותיו כאנימטור בהוליווד, שהובילו אותו לכמה מהגופים המובילים בתעשיית האנימציה העולמית. מלבד שובר הקופות ההיסטרי של ג'יימס קמרון, עבד לבבי גם בסרטים "נארניה", "גארפילד", "ג'אמפר", "ארבעת המופלאים: עלייתו של הגולש הכסוף" ועוד. לבבי יחלק טיפים מקצועיים ויגלה כמה מהסודות השמורים של האנימציה ההוליוודית.


כפיר רם מגלה סודות מקצועיים:


המנהל המקצועי של המכללה הישראלית לאנימציה, ומנהל סטודיו פוליגון לאנימציה, יספר על התפתחות הדמות התלת-מימדית בקולנוע מראשית שנות השמונים ועד ימינו, וידגים את תהליכי העבודה הכרוכים ביצירת אנימציה תלת-מימדית.


מסיבת תחפושות בהשראת אווטאר:


מסיבת אניפורים תתקיים סמוך למכללה, בפאב הארבעה (רחוב הארבעה 2) החל מהשעה 22:00. הקהל מוזמן להגיע בתחפושות, רצוי של דמויות מעולם האנימציה. בחצות תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים. סרטי אנימציה מצחיקים ונדירים יוקרנו על הקירות.


ההרצאות יתקיימו בערב פורים, מוצאי שבת, 27.02.2010, בין השעות 19:15 – 21:50, בקמפוס, הארבעה 4 תל-אביב. מסיבת אניפורים תתקיים בפאב הארבעה, הארבעה 2 תל-אביב, החל מהשעה 22:00.


מחיר לכרטיס: 40 ש"ח. כרטיסים ניתן להזמין בטלפון 03-6482345. מספר המקומות מוגבל


 


 06.3.10ערב אוסקרים, בלוגרים ואנימטורים


המפגש השני בסדרת אירועי אנימטור יתקיים בערב שלפני ליל האוסקרים.


מבקר הקולנוע יאיר רוה יסקור את עשרת הסרטים המועמדים לאוסקר בפרס הסרט הטוב ביותר, ידבר על ההיסטוריה של טקס האוסקר וינתח את סיכויי המועמדים בקטגוריות השונות. יאיר רוה הוא ממבקרי הקולנוע הבולטים בישראל, ובלוג הקולנוע שלו, "סינמסקופ", הוא אחד מהבלוגים הנקראים ביותר בישראל.


האנימטורית טל לוטן תציג את המועמדים לאוסקר בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר, וכן בקטגוריית סרט האנימציה הקצר הטוב ביותר. כמו כן יוקרנו באירוע מועמדים וזוכים בולטים משנים קודמות. טל לוטן היא מנהלת המחלקה הקלאסית של המכללה הישראלית לאנימציה, ובעלת הבלוג "אנימטורית" המרכז חדשות אנימציה מהארץ ומהעולם.


ההרצאות יתקיימו במוצאי שבת, 6.03.2010, בין השעות 19:15 – 21:30, בקמפוס


הכניסה חופשית, מומלץ להירשם מראש בטלפון 03-6482345. מספר המקומות מוגבל.


 


13.3.10 תערוכת עבודות סטודנטים ובוגרים



המכללה  חוגגת את פתיחתו של המחזור העשירי, ומציגה לראשונה תערוכת עבודות סטודנטים ובוגרים. בתערוכה יוצגו תמונות וסרטים של סטודנטים ובוגרים בתחומי אנימציה תלת-מימדית, אנימציה קלאסית ועיצוב דמויות. פרטים נוספים יפורסמו בקרוב באתר המכללה.


אירוע הפתיחה החגיגי יתקיים במוצאי שבת, 13.03.2010, בין השעות 19:15  – 21:00, בקמפוס, ארבעה 4 תל-אביב. הכניסה חופשית.


 


לפרטים נוספים:


טל לוטן, מפיקת אירועי אני-מטור – 052-2320578.


אחראית שיווק – 03-6482345