קנון וניקון ממשיכות להוביל את שוק מצלמות הדיגיטליות, אבל סוני איננה מסתפקתעוד במקום השלישי. החברה עומדת להשקיע תשעה ביליון דולר במטרה לשנות את המצב, זאת המטרה של סוני – להיות במקום הראשון עד 2021. במסגרת Sony IR Day 2018 , הציג מנכ"ל החברה מר קיניצ'ירו יושידה (Mr. Kenichiro Yoshida) את התוכנית התלת שנתית של החברה. בין יתר המטרות, החברה מתכוונת להיות החברה המובילה בשוק הצילום הדיגיטלי ולהשקיע סכום של 9,000,000,000 דולר בכדי להפוך זאת למציאות.

סוני מתכוונת להתמקד בטכנולוגיית L2D (מאור ועד תצוגה – Light to display). המשמעות היא שסוני תיתן את המענה לכל התהליך, מרמת הצילום ועד ההפצה. בחברה מעוניינים להרחיב ולחזק את קו עדשות האיכותיות G Master, הם מתכוונים להשקיע בטכנולוגיה משופרת וחדשה של שבבים וכן במעבדי התמונה. התוכנית התלת שנתית מכסה את כל התחום, מאור ועד מערכת תצוגה.

התחום העיקרי בו החברה מתכוונת להתמקד הוא במצלמות ללא מראה, בעוד שהתחרות העיקריות, קנון, פנסוניק וניקון, משקיעות מאמצים גדולים בתחום של full-frame בכדי להתחרות בקו המוצרים המצליח של סוני הa7 וa9, משום כך סוני תשקיע כספים נוספים לשמירה על ההובלה. לעת עתה, כאמור, קנון וניקון מובילות בתחום של נתח השוק.

סוני מתכוונת גם להשקיע בתוכנית התמיכה המקצועית בכדי להרחיב אותה, זוהי שיטה מצינת להיות בקשר עם הלקוחות כמו באירועים גדולים, אולימפיאדה או אירועים גדולים אחרים בעולם.

בתחום המקצועי החברה מתכוונת להשקיע בפתרונות המשלבים טכנולוגיות IP וטכנולוגיות ענן; להרחבת התמיכה בפתרונות להפקות ספורט ולתחום של B2B וכן לפתח פתרונות בסביבת 5G. משפחות המוצרים יהיו מצלמות 8k כגון UHC-8300, משפחת מצלמות קולנוע ממשפחת Venice ומסכי תצוגה גדולים המבוססים על מיקרו LED.

המצגת של סוני