זוהי תקופה עמוסה לחברת אדובי, בימים אלו מתקיימת Adobe Video World, ולאחרונה החברה הודיעה ש MAX2020 תהיה פתוחה לכולם וללא תשלום (ראה ידיעה באתר AV). היום החברה פרסמה את עדכון החורף הקשור לתוכנת העריכה פרמייר פרו ולתוכנת הקומפוזיציה והאפקטים אפטר.

פרמייר פרו – תהליכי עבודה ומקסום המהירות

Scene Edit Detection – אפשרות איתור קטעי עריכה קודמים בצורה מהירה ומדויקת יותר באמצעות שילוב מערכת הבינה המלאכותית Sensei. תכונה זו מוסיפה חיתוכים וסמנים, מה שמאפשר לעורך לשלב אפקטים לנקודות עריכה מסוימות או לערוך מחדש קטעים שכבר עובדו.

ביצועי ProRes מוליטקאם – ביצועים טובים יותר פי שניים בחומרי גלם ממספר מצלמות (מתוזמנות) בפורמט ProRes, מה שמאפשר שילוב של זוויות נוספות בצורה מהירה יותר.

HDR לשידור – אפשרות הפקת תוכניות לשידור ב rec2100 HLG HDR עבור מערכות שידור. כולל תיקוני צבע אוטומטיים, תמיכה במשוון HDR, קביעה שמרחב הצבע קובע במצב של מידע מצורף לא תקין Metadata, ניהול צבע מלא בProRes  של אפל  או XAVC של סוני (שדות I).

יצוא מהיר – (גרסת בטא) – מאפשר גישה קלה לכל ההגדרות של פורמטי הייצוא, ישירות משורת הפקודות העליונה בפרמייר. עורכים יכולים לבחור הפקת פרויקט ב-h.264 עם התאמה לחומרי הגלם או לבחור הגדרות שונות של h.264 מרשימה מצומצמת מוכנה מראש על מנת לדחוס את הקובץ הסופי.

ניתן כבר מהיום להוריד את הגרסה החדשה.

לפרטים נוספים

אפטר – חוויית תלת מימד מודרנית

אפשרות ניווט בסצנת תלת מימד בצורה מהירה ויותר אינטואיטיבית. אפשרות שינוי גודל, מיקום וסיבוב ברמת שכבה עם קווי הנחיה שמראים את המרחק של השכבה או נאובייקט ובכמה מעלות.

כלי ניווט למצלמה – מספקים את הגמישות לאומנים במרחב תלת מימדי

בנוסף ישנן אפשרויות נוספות בגרסת הבטא שניתן לבחון.

Sequence Takes – אפשרות בחירת מספר משימות של דמות אנימציה על ציר הזמן

האצה מבוססת GPU יפיק תוצאה מהירה יותר 1.65x

תצוגת OpenEXR – עבודה מהירה יותר פי שלושה לקבצים עם מספר ערוצים או מספר חלקים.

מהירות גבוהה יותר לתוספי הסאונד VST3 ו-AU עד פי 15 במק ופי 10 בחלונות. (גם לתכנת Audition)