הטלוויזיה המתגלגלת הראשונה בעולם

בתערוכת CES2019 חברת LG חושפת את טלוויזיית ה- OLED המתגלגלת הראשונה בעולם באיכות 4k. טלוויזיית LG SIGNATURE OLED TV R (דגם 65R9) משנה את הגדרת הטלוויזיה עם  שינוי צורת הטלוויזיה המתאפשרת רק בזכות טכנולוגיית ה-OLED.  הפיתוח האחרון של LG לוקח את ההישגי העיצוב של החברה לרמה חדשה. LG יצרה טלוויזיה עם היכולת של המסך להתרומם ולהתגלגל מעלה בלחיצת כפתור אחת שהצג שלה מתגלגל לתוך מארז.

ניתן להגדיר שלוש אפשרויות צפייה שונות- – מסך מלא, פס צפייה או מצב אפס -ללא מסך כלל. תצוגת פס צפייה מאפשרת להציג את מסך ה- LG SIGNATURE OLED TV R באופן חלקי, המאפשר ניהול משימות ספציפיות שאינן מחייבות את מסך הטלוויזיה במלואו. בפס הצפייה משתמשים יכולים לבחור תצוגה של מגוון תכונות כמו שעון, מסגרת לתמונות, מצב רוח, מוזיקה ומסך הבית במחשב. בהפעלת מצב שעון, הצרכן יכול להתעדכן בשעה ובמזג האוויר ואילו במצב המסגרת הלקוח יכול ליהנות מתמונות משפחה המוצגים בעזרת הסמארטפון, ומצב "מצב רוח" יכול לייצר אווירה מרגיעה ונינוחה יותר.

התמונה והסאונד משתמשים בבינה המלאכותית ((AI הייחודית שמופעלת באמצעות המעבד החכם אלפא 9 מהדור השני של  LG שהושקה בתערוכה (ראה ידיעה באתר AV), ואלגוריתם למידה עמוקה (deep learning) לאיכות המקיסמלית שניתן.

הצופים יכולים להשתמש בקול שלהם במטרה לבצע משימות ופעולת בעזרת אלקסה של חברת Amazon, תוספת חדשה לליין טלוויזיות ה-AI החדשות של LG לשנת 2019. יחד עם תמיכה ב- Apple AirPlay 2 ו-HomeKit. עם התמיכה ב-Apple AirPlay 2, המשתמשים יכולים בקלות לנגן סרטונים באמצעות iTunes ואפליקציות סרטונים נוספות, כמו גם לנגן מוזיקה ולהציג תמונות היישר ממכשירי ה-Apple שלהם ל-LG SIGNATURE OLED TV R. עם התמיכה ב- Apple HomeKit, הצרכנים יוכלו לשלוט בטלוויזיית LG שלהם תוך שימוש באפליקציה ביתית או בעזרת פקודה קולית המופנית ל-Siri.

במצב צפייה אפס,  המסך 65 אינץ מוחבאת במתקן הבסיס שלו. עם זאת, גם בתצוגה הזאת, משתמשים יכולים ליהנות ממוזיקה ותוכן שמע אחר מתוך 4.2 ערוצים ממערכת השמע 100W front-firing Dolby. במצב זה התכונות של הטלוויזיה בולטות לעין החל ממעטפת אלומיניום מבריקה ועד למכסה הרמקולים האיכותי שעוצב על ידי Kvadrat of Denmark .

הודעה לעיתונות באנגלית – PDF

אתר Digital Trends פרסמו