המפיק ג’יימס ג’קסון (James Jackson) טוען שהטווח הדינמי מוערך יתר על המידה ומסביר מדוע הוא חושב כך.

00:00 – פתיח
01:17 – תובנות של Cine Daillies
02:28 – הבעיה עם מספרי טווח דינמיים
03:59 – אמת מס' 1 למעט מאוד מצלמות יש תחום דינמי 13stops ומעלה
06:16 – כמה מצלמות יש בפועל 13stops
07:17 – מה לגבי הסוני?
07:59 – אנחנו נלחמים על הדבר הלא נכון!
08:29 – דוגמה פוקט 6k של BlackMagic לעומת EOS C70 של קנון
10:11 – האובססיה למספרים גבוהים
10:58 – מה זה באמת "קולנועי"
11:32 – תאורה משנה את הטווח הדינמי של סצנה
12:41 – אמת מס' 2 ברוב הפקות הקולנוע יש 10stops
14:42 – אף אחד לא צופה במספרי הטווח הדינמי הגבוה האלה
15:05 – תפסיקו להתבסס על המספרים