ברית Wi-Fi פרסמה בתערוכת CES2024 את גרסה 7 של WiFi תוכננה כדי לענות על הדרישות ההולכות וגדלות של המשתמשים לטכנולוגיה של שיתוף וקישוריות. היא מבוססת על טכנולוגיית IEEE 802.11be, ומשפרת את ביצועי ה-Wi-Fi ברצועות 2.4Ghz, 5 Ghz ו-6Ghz. נבנתה במיוחד עם מחשבה על פס ה-6Ghz

הסטנדרט החדש מספק רמה חסרת תקדים של קישוריות באמצעות רשימה מרשימה של תכונות חדשות לתמיכה במגוון רחב של מקרי שימוש מתקדמים. בין המאפיינים העיקריים הללו ניתן למצוא רוחב ערוצים של 320 מגה-הרץ, אשר מגדיל את הקיבולת על-ידי מתן אפשרות למספר גבוה יותר של שידורים בו-זמניים במהירויות המהירות ביותר האפשריות ו-MLO, אשר מגביר את התפוקה ומפחית את ההשהיה על-ידי מתן אפשרות למכשירים לשלב ערוצים שונים על פני רצועות תדרים יחד במדינות עם גישה לתדר 6 גיגה-הרץ. תמיכה מקורית של 6 גיגה-הרץ מאפשרת ל-Wi-Fi 7 לנצל את מלוא היתרונות של 1200 מגה-הרץ של ספקטרום ללא רישיון שהופך זמין ברחבי העולם. (אושר בארץ על ידי שר התקשורת יועז הנדל).

גם הגדרות ביתיות וגם תעשייתיות יוכלו להשתמש ב-Wi-Fi 7 כדי למקסם את חווית המשתמש והפרודוקטיביות על ידי מינוף התפוקה הגבוהה של Wi-Fi 7, רוחב הפס הגבוה ותכונות האחזור הנמוכות. מקרי שימוש בווידאו, בפרט, דורשים קישוריות עם ביצועים גבוהים, אשר Wi-Fi 7 מספק בשפע כדי לאפשר סטרימינג בחדות גבוהה במיוחד, שיחות ועידה בווידאו וחיבורי AR/VR/XR.

נתבי Wi-Fi 7 כבר קיימים, וחברות כמו Netgear, TP-Link ו-Eero זמינות כבר לא מעט חודשים.

הודעה לעיתונות באנגלית