LG וקבוצת – ח.י. היבואנית הרשמית של מסכי הטלוויזיה של LG בישראל השיקו מגוון מסכים המיועדים לשנת 2017-2018. הסדרות החדשות כוללות את הטכנולוגיות OLED, LED ו-Nano cell באיכויות UHD וFHD בגדלים של מ32 אינץ' ועד 86 אינץ'. רוב הדגמים הם של טלוויזיות חכמות המאפשרות תכני VOD, דפדפן ועוד.

מנתוני LG, בשנת 2017 חל גידול משמעותי של כ- 53% במכירת מסכים גדולים בגודל של 65 אינץ', נתון אשר מעמיד את נתח השוק הכללי של מסכים אלו על 20% מהשוק במונחים כספיים. בנוסף, מובילה LG את שוק המסכים בישראל בגדלים של 55 אינץ' ומעלה עם נתח שוק של כ- 35% (בערכים כספיים וכמותיים).
שלומי ברוך, מנהל מותג LG בקבוצת ח.י. מציין כי "LG הובילה מהפכה בקטגוריית מסכי פרימיום וצגים גדולים – 55 אינץ' ומעלה והיא מובילה כיום את הקטגוריה הנ"ל בשוק המסכים בישראל, בעיקר הודות למכירות מסכי ה- OLED שעלו בצורה דרמטית בתקופה האחרונה.
LG מובילה את שתי טכנולוגיות המסכים המתקדמות ביותר כיום: OLED – טכנולוגיה ללא תאורה אחורית, בה כל פיקסל מואר באופן עצמאי וטכנולוגית LED עם פאנל Nano Cell המאפשר הצגת צבעים בדיוק כמו במציאות מכל זווית צפייה.

סדרת מסכי OLED הכוללת את הטכנולוגיה המובילה בתחום המסכים כוללת ארבע סדרות בגדלים של 65 ו77 אינץ, הסדרות W7, G7, E7 וC7

  • צפייה באיכות 4k
  • כל פיקסל מואר בצורה עצמאית
  • תמיכה בHDR בפורמטים HDR10 -Dolby ViSion
  • תמיכה במרחב צבע 99% DCI-p3
  • טלוויזיה חכמה 5
  • עיצוב דק במיוחד ומתמגנטת לקיר (W)
  • טווח מחירים: 13,990-130,000 שקל

סדרת SuperUHD כוללת שתי סדרות SJ80 וSJ95 בגדלים בין 49-86 אינץ'

  • צפייה באיכות 4k
  • תמיכה בHDR בפורמטים HDR10 -Dolby ViSion
  • טכנולוגיית Nano cell
  • מערכת סאונד Harman Kardon
  • תמיכה במרחב צבע 99% DCI-p3
  • טלוויזיה חכמה 5
  • דקה במיוחד (SJ95)
  • טווח מחירים: 11,990-59,990 שקל

סדרת UHD

הסדרה כוללת שלוש סדרות UJ63, UJ67 וUJ75 בגדלים של 43 עד 75 אינץ'

  • צפייה באיכות 4k
  • תמיכה בHDR10
  • תמיכה בHDR בפורמט Dolby Vision (UJ75)
  • טלוויזיה חכמה 5
  • טווח מחירים 3,190-19,990 שקל

סדרת LED

בסדרה כוללת שתי סדרות LJ55 ו-LJ51 בגדלים של 32 עד 55 אינץ'

  • איכות FHD
  • איכות 1366×768 לגודל 32 אינץ
  • טלוויזיה חכמה 5 (LJ55)
  • טווח מחירים 1,290-4,390

משה דניאל, מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה מציין כי " שנת 2017 מוגדרת בישראל "כשנת המפץ הגדול" בעולם התוכן בטלוויזיה בצריכת צפייה ישירה וסטרימינג".