חברת סמסונג ישראל וסמליין השיקו בישראל שלוש סדרות חדשות, סדרת הדגל Neo QLED 8K; סדרת Frame וסדרת Freestyle בגרסאות 2022.

לדברי קובי בש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה של סמסונג בישראל: "מזה 16 שנים ברציפות סמסונג ממשיכה להיות מותג הטלוויזיות המוביל בעולם.

Samsung שמה לה למטרה לאפשר לצרכנים להתאים את הטכנולוגיות בהן הם משתמשים להעדפות ולסגנון החיים שלהם. הצופה של ימינו מעוניין בחוויה אישית ומותאמת, היום יותר מתמיד.

"סמסונג ממשיכה להגדיר מחדש את תפקיד הטלוויזיה בבית עם מבחר גדול יותר של טכנולוגיית מסך, תכונות ועיצובים פורצי דרך. הודות לפיתוחים ושדרוגים באיכות התמונה והשמע, גדלים נוספים של מסכים, אביזרים עם התאמה אישית וממשק משודרג, מסכי 2022 מעוררים לחיים את החזון "מסך לכל אחד בכל מקום".

לדבריו, "בין אם המסך יתמזג בעיצוב הקיים ביחד עם חוויית גיימינג מושלמת, סוחפת ומדויקת או מסך גדול באיכות מרהיבה של 8K לבינג' של סדרות אהובות – ל-Samsung יש מסך בשבילכם".

ירון מרקוביץ' משנה למנכ"ל סמלין: "בשנים האחרונות, תפקידו של מסך הטלוויזיה בבית השתנה באופן מהותי בעקבות חידושים טכנולוגיים והצורה בה אנחנו צורכים את התוכן הבידורי שלנו. בעזרת סדרת המוצרים החדשה שלנו, אנחנו מספקים חוויית צפיה ושמע סוחפות, באמצעות טכנולוגיית AI המסתגלת להרגלי הצפייה ומשפרת כל תוכן משודר, בכל תנאי תאורה. בין אם אתם אוהבים סרטים או תוכניות טלוויזיה, עובדים מהבית, גיימרים או אספני יצירות אומנות – SAMSUNG מציעה את כל הפתרונות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לחוויה מושלמת, בכל חדרי הבית."

סדרת ה-Neo QLED

סדרת Neo QLED 8K היא גולת הכותרת של Samsung והדור הבא בצבע וניגודיות. כל המוצרים בסדרה מספקים חוויית צפייה דינמית מאוד עם תכונות וטכנולוגיות מסך פורצות דרך ותמונות נאמנות למציאות לחלוטין.

בלב הסדרה מעבד ה-Neural Quantum Processor 8K המבוסס על בינה מלאכותית. בסדרה זו כל פיקסל מתוך 33 מיליון פיקסלים מועבד בנפרד, היא משדרגת את התוכן בהתאם לסוג התוכן הספציפי, באיכות קרובה ככל האפשר לרזולוציית 8K, מה שמאפשר צפייה גם בתכנים המוצגים כיום. כמו כן, רמת הסיביות עלתה מ12 סיביות ל14 סיבות בגרסה החדשה כדי להעניק שליטה רבה יותר במקור התאורה – נורות ה-Quantum Mini LED, הקטנות פי 40 מנורות LED רגילות ומאפשרות צפיפות נורות גבוהה וניגודיות משופרת. הדבר מאפשר לטלוויזיה לשלוט בתאורה ב-16,384 דרגות, (גדול פי ארבעה לעומת הדור הקודם). כמו כן, קיים ציפוי נגד השתקפויות לצמצום ההפרעות בזמן הצפייה בטלוויזיה.
בתחום הסאונד שולבה טכנולוגיית OTS (Object Tracking Sound), שמאפשרת לצליל לנוע ברחבי החדר בעקבות האובייקט שעל המסך, בנוסף מערכת OTS Pro, שכוללת רמקולי up-firing כדי ליצור צליל היקפי עילי כמו כן תמיכה ב Dolby Atmos.

כדי להתאים את הטלוויזיה גם לעולם המשחקים, מוצגת לראשונה טלוויזיה בקצב ריענון של 144 הרץ באיכות 4K, באמצעות מנגנון Motion Xcelerator Turbo Pro, כולל תמיכה ב- FreeSync Premium Pro, וחיבורי HDMI 2.1.

בנוסף, העיצוב בא לידי ביטוי באמצעות עיצוב Infinity One ייחודי הכולל פאנל בעומק של בין  15מ"מ  (ב-QN900B) 17 מ"מ (QN700B ו-QN800B) .

בנוסף לסדרת הדגל, החברה השיקה את גרסאות 2022 של סדרת Lifestyle הכוללות דגמים חדשים של The Frame ומתאפיינים במסך מט חדש שמספק הגנה מפני סנוור, השתקפויות וטביעות. מסך המט בטלוויזיות Lifestyle 2022 קיבל שלושה אישורים מה-UL (Underwriter Laboratories) בתור מסך שהוא Reflection Glare Free, Discomfort Glare Free ו-Disability Glare Free.