הושקה ספריית מוזיקה חדשה – Syncly Music – שירות המאפשר הורדה של שירים לפרויקטים שונים. השירות החדש תוכנן מאפס כך שייתן מענה למפיקי סרטים עם הטמעה של השירות ישירות בתוכנת העריכה פרמייר פרו. אפשרות התאמה של הקבצים שהורדו על ידי הסרת כלי נגינה או שינוי הקצב מה שהופך את הסאונד לייחודי.
בשונה משירותים אחרים, לאחר הבחירה של המוזיקה מקבלים אוסף של ערוצים ולא ערוץ אחד סטריאו, כאשר כל ערוץ הוא כלי נגינה אחר. כך העורך יכול להנמיך או להגביר את העוצמה של כלי מסוים או לבטל את כולו.

ניתן להשתמש בשירות בשני אופנים: ישירות באתר או דרך הרחבה בפרמייר פרו. למפיקי סרטים שעובדים עם פרמייר, כמובן שהגרסה השנייה עדיפה. לאחר התקנת ההרחבה מופיע חלון המיועד לרישום לחשבון ומידית נפתחת הגישה לספרייה כולה.

ניתן לחפש לפי סוג שיר, אווירה, כלי נגינה או בספריות השונות כאשר בכל ספרייה יש שישה קטעים. לאחר הבחירה הוא מושמע אוטומטית ומאפשר הורדה, שליחה למישהו אחר להתייעצות או התאמה אישית. במצב התאמה אישית נפרסים כל כלי הנגינה ומוצגות שלוש גרסאות של אותו שיר. כמו כן, ניתן להאיץ או להאט את השיר עד 15%.
לאחר סיום ההגדרות וההורדה, השיר נמצא בתוך הערוץ של פרמייר מוכן לשימוש.

מחירים:

  • מנוי חינם – הורדה של קובץ אחד בחודש, לשימוש אישי בלבד.
  • 25 דולר בחודש (ניתן לביטול בכל עת) או 240 דולר שנתי – אין הגבלה, אפשרות שימוש לפרויקטים בתשלום/פרסומות ועוד וכן 30 יום ניסיון.