כאשר תוכנת הצילום FiLMiC Pro עברה למסלול של מנוי חודשי עבור ערכת הצילום המלאה, משתמשים רבים היססו לרכוש את המנוי. כעת, עם ההשקה של גרסה 7.4 יש סיבה לבחון החלטה זו מחדש.

התכונות החדשות יאפשרו למשתמשי FiLMiC ליצור מראה קולנועי וליישם מגוון ערכות צבעים בתוך המצלמה כדי לצמצם את זרימת העבודה שלאחר ההפקה.

לשם כך, גרסה 7.4 של FiLMiC Pro תומכת כעת בייבוא של עד שמונה לוחות צבע (.cube) ישירות לאפליקציה, שבה משתמשים יכולים להחיל ולצפות בקטעי וידאו בתצוגה מקדימה.
לאחר התצוגה המקדימה, המשתמשים יכולים לקבע את המראה בקובץ המצלמה הסופי לפני העברת הנתונים למחשב או העלאתם לענן.
יתר על כן, לאפליקציה יש את מה שב-FiLMiC מכונה מצב "אופן מהיר לפעולה" (QAM) שיכול להקצות עד שישה לחצנים מותאמים אישית להתקנת LUTs ואז להחיל אותם במהירות בלחיצת כפתור.
ה-QAM מאפשר למשתמשים לעבור בין LUTs לצורך השוואה וניגודיות, באמצעות מסך מפוצל מיוחד זה לצד זה לפני צריבה בלוח הצבעים שנבחר.

לפרטים נוספים על לוחות הצבע

יכולות נוספות:

  • ממשק מעודן ויעיל;
  • רשתות חדשות עם אנימציות מצב נעילה/לא נעול משופרות;
  • כל כפתור מצב ייעודי חדש שהופך את כל המצבים הנתמכים למפורשים בפני יוצר הסרט (מצב אוטומטי; מצב רשת משוקלל מרכזי; מצב רשת; מצב ידני);
  • מד סאונד פשוט יותר: יש להקיש על מד האודיו שעל המסך כדי לעבור בין מצגות מועדפות;
  • לחצן בקרת אודיו ייעודי בממשק המשתמש הראשי;
  • פקדים ידניים מעוצבים מחדש: Filmic Pro V7 מתרחק מקשתות למחוונים עם פונקציונליות מפורשת יותר של משיכה לנקודה. מהלך המחוון גם ארוך יותר ליותר דיוק, גלילה אינרציאלית נתמכת כעת, המאפשרת "החלקה" מהירה יותר למקרו או אינסוף. בקרות החשיפה מפורקות גם כדי לשקף טוב יותר מצלמות מקצועיות (Filmic Pro מציעה כעת שלושה מצבי חשיפה במחוון הידני השמאלי: LV (iso ומהירות תריס במקביל ל-v6); ISO בלבד; ומהירות תריס בלבד).