לאחר 20 שנה מהדור הקודם, חברת ARRI השיקה את הדור השני של מייצב Trinity, ה-Trinity 2 וכן את Artemis 2.

Trinity 2

Trinity 2

מייצבי המצלמה החדשים תוכננו להיות מודולריים יותר ו-ARRI ביצעה שיפורים בתנועת המצלמה, קישוריות, ניהול צריכת חשמל, ממשק משתמש, אפשרויות איזון ואריכות ימים של המוצר.

שדרוג מהיר וקל יכול להפוך את Artemis 2 המכני בלבד ל-Trinity 2 ההיברידי, המוסיף ייצוב אלקטרוני למגוון רחב עוד יותר של תנועות וזוויות.

תכונות חדשות רבות יושמו במערכות שהיו תוצאה ישירה של משוב לקוחות. לפי ARRI, מכיוון ש-TRINITY 2 ו-ARTEMIS 2 עמידים וניתנים לשדרוג, הם מציעים את ההחזר הארוך והבטוח ביותר על ההשקעה לבעלים.

ARTEMIS 2 הוא מייצב מכני ליישומי שידור וקולנוע, המציע תכונות חדשות ונתיב שדרוג קל ל-TRINITY 2. אפשרות החיבור של המצלמות מאפשרים הרכבה מהירה של מצלמות רבות ושונות, ומערכת סוללות רב-תכליתית מספקת מתח חכם של 12/24 וולט. המסילה החדשה עם מוטות 19 מ"מ מסייעת באיזון משקל נגדי, בעוד שני אורכי עמודים חדשים מרחיבים יישומים יצירתיים.

Artemis 2

Artemis 2

הדור השני של מערכת הסוללות עוצבה מחדש לחלוטין. ממשק הסוללה החדש מודולרי ומאפשר מערכת ניהול חשמל גמישה, יעילה ואמינה יותר. המשתמשים יכולים לבחור סוללות מכל יצרן, בכל מקום בעולם, ולא משנה מה הם בוחרים, הם יקבלו וויסות חכם של 12 וולט ו-24 וולט בקיבולת גבוהה. אפשר אפילו לערבב סוללות 12 וולט ו-24 וולט בכל שילוב, באמצעות שלושה ממשקים, זהב, B ו-V.

הראש של TRINITY 2 כולל עיצוב סימטרי לפיזור משקל טוב יותר, שהוא המפתח בעת ביצוע מהלכים במהירות גבוהה. יש ממשק אביזרים חדש, אפשרויות משקל נגד מוגברות ומפלס. כל ממשקי הכבלים נמצאים בגב הטבעת. יש גם בקר חדש עם ג'ויסטיק ו-6 כפתורים.

לא פורסמו בשלב זה המחירים של המייצבים החדשים

המחיר של הדור הקודם של Trinity הוא 60,000 דולר

הצגה מקיפה של המייצבים