רשף פתרונות הדפסה החלה בשיווק של מדפסות Brother מהדור החדש של טכנולוגיית הדפסת הדיו, ומשיקה מדפסות משולבות צבעוניות בעלות מנוע מהיר, חדיש וייחודי  BH7, אשר מביא עימו מספר חידושים.


בראש ובראשונה מאפשר המנוע החדש הדפסה איכותית בגודל נקודה של 1.5 פיקוליטר, מה שמאפשר דיוק ואיכות בהדפסה, שימוש במגוון צבעים, שליטה טובה יותר בכמות הצבע. כך התוצאה משתווה להדפסה במדפסת פוטו וזאת רק באמצעות 4 צבעים במקום 6 צבעים שיש במדפסות הפוטו. איכות הפלט אף תהיה איכותית יותר בשימוש בנייר ייחודי של brother שממותג תחת השם Innobela המותאם להדפסת תמונות. גם הנייר ישווק ברשתות השיווק.


המכשירים כולם מצוידים בטכנולוגיית  PictBridge – המאפשרת הדפסת ישירה ממצלמה דיגיטלית מתאימה, ללא צורך במחשב, באמצעות כבל USB .


לחלק מהמכשירים מגש נייר כפול (שתי הזנות נייר במגש אחד) – אחד לנייר A4 רגיל ובנוסף מגש נפרד לנייר פוטו 10×15, להדפסה נוחה של תמונות על גבי נייר בגודל 10×15, שכן כך אין צורך להחליף את הנייר במגש בעת הדפסת תמונות  ולהזין נייר שונה לתמונות.


לדברי החברה, מחשבה רבה הוקדשה להנדסת האנוש של המכשיר. מהנדסי brother  הבינו כי פעולת  החלפת מיכלי דיו צריכה להיות פשוטה ולכן היא מתבצעת על ידי פתיחת "דלת" קטנה בקדמת המכשיר, המאפשרת החלפה זריזה ופשוטה של מיכלי הדיו הריקים.


מסך LCD – מאפשר לעשות preview לתמונות, לקבוע פרמטרים שונים להדפסה ללא צורך להשתמש במחשב .


DECTDigital Enhanced Cordless Telecommunications –טלפון דיגיטלי אלחוטי.


נייר הדפסה Innobella – נייר עבה ומבריק לשיפור איכות ושרידות ההדפסה. כוללת 5 סוגי מכלי דיו ושני גדלי נייר פוטו. מאפשר תוצאות חדות ואיכותיות יותר, עם צבעים מדויקים יותר.


מכשירים אלו מתפקדים כמרכז הדפסה צבעוני מתקדם וכוללים מדפסת צבעונית, פקס עצמאי (במכשירי ה-MFC), מכונת צילום צבעונית, סורק צבעוני ומרכז להדפסת תמונות ממגוון כרטיסי זיכרון של מצלמות דיגיטליות. מכשירים מסוימים מציעים אף חיבור לרשת אלחוטית וקווית וחלקם כוללים מסך LCD צבעוני.


קו המוצרים החדש כולל את הדגמים הבאים: DCP-540CN, MFC-5460CN, DCP-130C, MFC-240C, DCP-330C ו-  MFC-440CN.


מחיר המכשירים נע בין 550 שקל ל- 1,200 שקל