חברת Atomos פרסמה זה עתה את הדור הבא של המוניטורים המקליטים הפופולריים Ninja V ו Ninja V Plus – הדגמים החדשים Ninja ו Ninja Ultra. שני הדגמים החדשים חולקים את הממדים המדויקים ואת העיצוב החיצוני של סדרת Ninja V, אך כעת מגיעים כסטנדרט עם יכולות הקלטה H.265 על גבי כל המקודדים הסטנדרטיים הקיימים במוניטורים.

בנוסף, שופרה מערכת ההפעלה של המוניטורים המאפשרים כלי עזר לצלמים חדשים.

כפי שמתארים אותם בחברה, "בעוד שהנינג'ה מיועד בעיקר לבעלי מצלמות DSLR וחסרות מראה, Ninja Ultra בנוי להפיק את המרב מטכנולוגיית מצלמה לענן ונשען גם על תהליכי עבודה קולנועיים".

שני הדגמים יכולים כעת להקליט מהקופסה בקידודים שונים, ביניהם 6K ProRes RAW, ProRes, DNxHD ו-H.265, שהיה בעבר אפשרות בתשלום עבור Ninja V.

משתמשים שבוחרים את הדגם Ninja Ultra יקבלו תוספת של 8K30p ProRes RAW. כמו כן, Ninja Ultra יכול להקליט ב-ProRes RAW עד 4K60p ובמקביל להקליט HD60p עד H.265. תכונה זו יכולה להיות שימושית להעלאת פרוקסי במהירות לענן תוך כדי הקלטה ב-ProRes RAW ל-SSD. ה-Atomos Ninja Ultra תומך בהתאמה אוטומטית של שמות קבצים, קודי זמן וטריגרים של הקלטות מדגמי מצלמות רבים ושונים ממצלמות RED, ARRI וקנון.

AtomOS 11
מערכת ההפעלה העדכנית ביותר של AtomOS 11 תניע את המכשירים החדשים "מערכת הפעלה שעברה שיפוץ מוחלט, נקייה יותר, רעננה ומהירה יותר". גרסה חדשה זו מביאה תכונות חדשות, כולל הכלים EL Zone ו-ARRI False Color, כדי לעזור לבחון את החשיפה. כמו כן, Atomos מזכיר "כלי השמעה והקלטה מתוכננים חדשים".

מועד אספקה: ספטמבר 23
מחירים: 600/800 דולר

הודעה לעיתונות באנגלית PDF