מקובל לחשוב שככל שהשבב גדול יותר התוצאה טובה יותר, ובשנים האחרונות נקבע מעין סטנדרט בסיסי של מצלמות עם שבב Full Frame עד שבאה חברת ARRI והשיקה לאחרונה את מצלמת Alexa 35 שהיא מבוססת על שבב סופר 35 מ"מ.

מנהל הצילומים גריי קוץ (Gray Kotze), הבעלים של אתר In Depth Cine פרסם סרטון המסביר את ההבדלים בין סופר 16 מ"מ, סופר 35 מ"מ, פורמט גדול Full Frame, 65 מ"מ ו-IMAX.

00:00 – פתיח
00:35 – חמשת פורמטי הקולנוע
05:43 – דבר המפרסם
06:47 – ההשפעות על גדול השבב
10:54 – האם גודל השבב משנה?