Discretix הישראלית, ספקית פתרונות אבטחה מובנים לטלפונים סלולאריים, כרטיסים חכמים ולכרטיסי זיכרון, הודיעה כי חתמה עם Sandisk על הסכם רישוי לשימוש בטכנולוגיית – CryptoFlash™, פתרון האבטחה לזכרון פלאש, פרי פיתוחה של דיסקרטיקס. דיסקרטיקס וסנדיסק, הספקית העולמית המובילה (קרוב ל- 40 אחוז מהשוק העולמי) של כרטיסי הזכרון, עובדות כיום ביחד על שילוב ה- CryptoFlash בכרטיסי הזיכרון המתקדמים של סנדיסק המיועדים בעיקר לטלפונים סלולריים.


ה- CryptoFlash הוא פתרון משולב חומרה ותוכנה, המאפשר אבטחת והצפנת מידע ברמה גבוהה תוך כדי העברתו לאמצעי אחסון דיגיטאליים למיניהם. ההצפנה מתבצעת במהלך ההעברה בלא השפעה, או פגיעה, בקצב המהיר של העברת הנתונים.


בסנדיסק מעריכים כי כרטיסי הזכרון בהם משולב פתרון האבטחה של דיסקרטיקס ייצאו לשוק במחצית הראשונה של 2005.


"הבחירה שלנו בפתרון של דיסקרטיקס באה לאחר שביצענו הערכה של מספר פתרונות חלופיים", אמר אלי הררי, נשיא ומנכ"ל סנדיסק. "הגענו למסקנה שדיסקרטיקס מציעה פתרון אבטחה שלם יותר, בעל עליונות טכנולוגית, גמיש ומתאים למגוון יישומי אבטחה ניידים. אבטחה והצפנת מידע הם רכיב חשוב ביותר באסטרטגיה שלנו והיא תאפשר לנו ליצור מגוון יישומים חדשים ומלהיבים עבור מוצרי האחסון הניידים שלנו". 


"לא יכולנו למצוא חברה המתאימה יותר לשותפות איתנו ולאימוץ הפתרון שלנו מאשר סנדיסק", אמר גל סלומון, מנכ"ל דיסקרטיקס. "לסנדיסק יש הסטוריה ארוכה של חדשנות. השילוב של אחסון נתונים על כרטיסי זכרון ואבטחה של אותם נתונים בהחלט יביאו מוצרים חדשים לשווקים חדשים".