חברת Western Digital, מכריזה על הרחבת משפחת WD Purple עם קו המוצרים WD Purple Pro. הסדרה מציעה דור חדש של מקליטי וידאו מבוססי בינה מלאכותית ושרתי קצה אחורי.

לפי IDC, שוק מצלמות האבטחה הגלובלי יצמח לנפח של 44 מיליארד דולרים ב-2025, וזאת מהיקף של 23.6 מיליארד דולרים ב-2019. ארכיטקטורות וידיאו חכמות מתפתחות שלוכדות, מאחסנות ומנתחות כמויות אדירות של נתוני וידאו, מעמיסות באופן חסר תקדים תת מערכות אחסון.

קו מוצרי WD Purple Pro החדש נועד לטפל בעומסי עבודה אלו עם ביצועי אחסון ממוטבים, קיבולת, יכולת לתמיכה בעומסי עבודה ועם אמינות גבוהה עבור מגוון גדול של מכשירים, כולל מקליטי וידאו צמודי רשת (NVR) המשתמשים בבינה מלאכותית, שרתי ניתוח וידאו, מערכי אחסון ופתרונות אחסון/שרת, גם כאלו המבצעים אנליטיקה מבוססת למידה עמוקה.

"עם התוספת של WD Purple Pro, פורטפוליו מוצרי הווידאו החכם השלם שלנו מכסה את צרכי הלקוחות החל בכרטיסי WD Purple microSD ייעודיים למצלמות ועד כונני WD Purple עבור NVR סטנדרטיים והדור החדש של ארכיטקטורות וידאו חכמות, תחום בו החלק 'החכם' בפתרון מתחיל עם המוחות קצה האחורי – השרתים המבצעים ניתוח וידאו ומחשוב כבד לצורכי למידה עמוקה. WD Purple Pro הוא הפתרון המיטבי המאפשר ליצרני ציוד מקורי ואינטגרטורים לפתח את מערכותיהם לעומסי הבינה המלאכותית המתפתחים", אמר בריאן מלרי, מנהל השיווק של מערכות הווידאו החכמות, Western Digital.

התועלות שמציעים כונני WD Purple Pro כוללים:

  • Enhanced AllFrame, טכנולוגיית בינה מלאכותית המאפשרת הזרמת וידאו מעד 64 מצלמות באבחנת HD במקביל, ובה בעת לטפל בתוספת של עד 32 תזרימי בינה מלאכותית עבור תפקודי הבינה המלאכותית, בין אם המצלמות מחוברות ישירות למקליטי וידאו מתקדמים או לשרתים מבוססי ענן.
  • התמודדות עם עומסי עבודה וביצועים גבוהים, עם דירוג תמיכה בעומסי עבודה של עד 550 טרה-בייט בשנה, ועם יכולת לספק את הדרישות הנוספות של תפקודיות הבינה המלאכותית, כולל התאמת תבניות וזיהוי עצמים/אירועים, כשבמקביל מבצעים רישום של שפע תזרימי וידאו.
  • פתרונות בעלי אמינות גבוהה ונפח גדול עוזרים לשמור ולהזין אלפי שעות של סרטוני הדרכה כדי לאפשר פיתוח יעיל של למידה עמוקה ואלגוריתם בינה מלאכותית. הנפחים נעים בין 8 ל-18 טרה-בייט עם אחריות מוגבלת לחמש שנים.
  • עמידות ברמה ארגונית לעבודה חלקה בשרתי ניתוח וידאו ובפתרונות ענן בקנה מידה גדול ובצפיפות גבוהה. הפתרונות מציעים מעקב HDD רציף במערכות תואמות עם תמיכה של Western Digital Device Analytics.

"פתרונות WD Purple Pro החדשים של Western Digital, עם תמיכה בקיבולת גבוהה ועם מוכנות לבינה מלאכותית, מציעים את הביצועים הדרושים לעומסי עבודה בכמות גדולה מאוד של נתונים ומספקים את האמינות לה לקוחותינו זקוקים לאחסון הדאטה הקריטית שלהם", אמר דייב ניווג, מנהל תוכניות קהילה, Milestone Systems. "בין אם מתן גישה מאובטחת יותר לבניין או לבית ספר, פיקוח על חולים, או לכידת וניתוח נתוני חניה ותחבורה חכמים לשיפור הבטיחות והיעילות, פתרונות אחסון אלו מציעים למשתמשים מהימנות חיונית עבור מצלמות מנקודות הקצה לענן".

המשפחה המלאה של פתרונות WD Purple  של Western Digital עבור מצלמות אבטחה חכמות כוללת כרטיסי WD Purple microSD בנפח 1 טרה-בייט עבור מצלמות והתקני קצה ועד כונני WD Purple בנפח 1-8 טרה-בייט עבור מלקטי וידאו צמודי רשת, וכעת מוצרי WD Purple Pro, בנפח 8 טרה-בייט עד 18 טרה-בייט, מציעים תמיכה במגוון מערכות עבור עומסי בינה מלאכותית כבדים, כולל שרתים ארגוניים בקצה האחורי. הפתרונות של משפחת WD Purple Pro יהיו זמינים החל מהרבעון הקרוב.

מאמרים אחרי של Western Digital שכדאי לקרוא:
האצה: כיצד הנתונים והבינה המלאכותית מאיצים את הערים שלנו – בלוג
אחסון עבור פתרונות וידאו חכם מתקדמים – תקציר מוצר