חברת BlackMagic הוציאה גרסת בתא 2.0 ציבורית של גרסה 19 של DaVinci Resolve. בגרסה זו שיפורים ותיקוני באגים, כמו למשל מחיקה או עיבוד צבע על קליפים או שכבות פעילות. זה מאפשר לעבור בין תמונות סטילס בגלריה לפריט בציר זמן כדי להשוות עיבודי צבע וגם מאפשר לבחור בין עיבוד צבע על שכבה בודדת או על כל הקליפ.

עדכון זה מוסיף גם תמיכה בתצוגה של שכבת ביטחון המוצגת בציר ציר הזמן של העריכה, כמו גם את היכולת להציג את השכבה הזו בחלון התצוגה של מסך החיתוך או העריכה, ובכך לסקור ולמקם בקלות רבה יותר אלמנטים כמו לוגו וכותרות כך שהם תמיד יוצגו מבלי להיחתך.
בעת שימוש בכלי ניהול מדיה, ישנה היכולת לחתוך סאונד בקובצי הווידאו MOV וה-MP4. זה אומר שניתן לחסוך מקום על ידי חיתוך סאונד של flac או mp3 מיותר.

בנוסף, עדכון זה משחזר את היכולת לבחור אם לעדכן את הפרויקט לגרסה העדכנית ביותר בעת פתיחתם. כעת כאשר פותחים פרויקט ישן יותר מתבקשים לגבות את הפרויקט לפני שתעדכן אותו לגרסה העדכנית ביותר של התוכנה.
עדכון זה כולל גם מספר תיקוני באגים מגרסת הבתא הציבורית, כולל טיפול בבעיה שבה לא ניתן היה להעתיק ולהדביק מעברים על ציר הזמן של העריכה, מה שמאפשר שימוש בקומפוזיציות עם שכבות אלפא על גבי קליפים אחרים, החזרת פונקציונליות של קליק אמצעי להחיל קומפוזיציות על קטעי Fusion ושחזור פונקציונליות הסנכרון לכלי מפריד הדיאלוגים.

לפרטים נוספים