ג'ים ג'נרד (Jim Jannard), המייסד של חברת RED והאיש שעומד מאחורי טלפון המצלמה של RED, ה- Hydrogen, פרסם שהצוות של החברה החל לעבוד על הדור השני של המצלמה. הדור השני של המצלמה כולל שבב חדש ותכנון מחדש של מספר אביזרים. לקוחות הגרסה הישנה יוכלו לרכוש את הגרסה החדשה והאביזרים מוקדם יותר ובמחיר טוב יותר. כמו בכל מוצר חדשני, דור ראשון, לטלפון היו ביקורות שליליות במיוחד.

לאחרונה הוא פרסם פוסט:
" הטלפון היה הפרויקט המרגש ביותר שיצא לי לעבוד עליו אי פעם. זה גם הוכח כתוכנית המאתגרת ביותר שאי פעם הייתי חלק ממנה.

בעוד שמשקפי שמש של אוקלי ומצלמות RED יוצרו (ומיוצרות) במפעלים שלנו במחוז אורנג, בניית סמארטפון עם טכנולוגיות מאתגרות וחדשות במפעלים שלנו פשוט לא הייתה אפשרית לאור האופי התחרותי של השוק.
בחרנו בחברת סינית לייצור ה- Hydrogen One. חברה מעולה אבל לא הייתה מסוגלת לתת את המענה שאנחנו היינו צריכים על מנת ליצר את הטלפון שלנו והם שהיו אחראים על האריזה המכנית של התכנון וטכנולוגיות חדשות יחד עם כל שילוב התוכנה עם מעבד Qualcomm, הפגינו ביצועים נמוכים יותר באופן משמעותי, מה שהוביל למצב בלתי אפשרי של פתרון בעיות – זה הרגיז אותי עד מוות.

מסיבה זו, לאחר חודשים ארוכים של עריכת עיצוב חדש, התחלנו את העבודה על ה- HydrogenTwo, כמעט מאפס, עם יצרן חדש המסוגל בבירור לבנות ולתמוך במוצר שאנו (ולקוחותינו) רוצים. בנוסף, הקמנו צוות ביצוע פנימי חדש יחד עם שותפי עיצוב ברמה עולמית שבחרנו בקפידה. ה- HydrogenTwo מעוצב שיטתית כדי להפתיע ולעלות על הציפיות… שוב, בדיוק כמו שהייתם מצפים מאיתנו.

בנוסף, בסופו של דבר הבנו שמודל המצלמה המקורי יצטרך להשתנות בשל העובדה שהספק שלנו לא מתכוון להשלים במיומנות את המודל שהם התחייבו והבטיחו לעשות. האפשרות הטובה ביותר שלנו הייתה לשנות את התוכנית ולהחזיר אותה לשולחן הסרטוט. השלמנו את החיישן החדש ויוצא הדופן ועיצבנו מחדש את החבילה, תוכלו לראות את התהליך בקרוב. יכולתו תעלה בהרבה על המודל שתוכנן במקור.

אנו מבינים היטב את התסכולים של הלקוחות שלנו, מכיוון שגם אני אחד מהם. אף שהבעיות היו תוצאה של הספקים שלנו, אנו מבינים שלקוחות מצפים מאיתנו להיות שבעי רצון. אנו נשארים מחויבים לדאוג ללקוחותינו בדרך הטובה ביותר בה אנו יכולים לתת את כל הנסיבות. לשם כך, כל בעל HydrogenOne יקבל יחס מועדף משמעותי לדגם HydrogenTwo ו / או למצלמת קולנוע חדשה, הן בהקצאת משלוחים והן בתמחור.

Hydrogenהוא עדיין הפרויקט הכי מרגש שעבדתי עליו אי פעם. אנו ממשיכים להיות מחויבים לקידום נוסף של מכשיר "לכידת תמונות בכיסך" וכן לספק מכשירים לצילום תמונות באיכות הגבוהה ביותר לאנשים רבים מאי פעם.

לא סיימנו… "

ג'ים ג'נרד