חברת BlackMagic השיקה גרסת בתא 9.0 לתכנת העריכה DaVinci Resolve. עדכון חדש וגדול המוסיף כלי בינה מלאכותית חדשים, למעלה מ-100 שדרוגי תכונות כגון IntelliTrack AI, הפחתת רעש Ultra NR, דירוג וקטור של ColorSlice, יוצר מראה סרט FX, עריכה מרובת מקורות, כלים חדשים לרוטוסקופ מרובי-פולי, ניוד אודיו של Fairlight AI חדש לווידאו , Ducker Track FX וסאונד היקפי בתוספת תכונות חדשות ב-Blackmagic Cloud ללקוחות גדולים.

IntelliTrack הוא כלי המעקב החדש שמבוסס בינה מלאכותית. החברה טוענת שהוא משיג "ביצועי מעקב מדהימים". טענה זו בולטת מכיוון של-Resolve יש מוניטין רב שנים של ביצועי מעקב מדהימים בדירוג צבעים.

UltraNR מפחית את רעשי הווידאו בתמונות. הוא משתמש בבינה מלאכותית כדי לזהות את האזורים שיש לנקות, תוך הגנה על חלקים אחרים בתמונה מפני אובדן פרטים.

Color Slice ו-Film Look Creator מופיעים בדף הצבע בגרסה החדשה קיים וקטור עור ייעודי חדש עם דגש על הפקת תמונות עמוקות, עשירות דמויות סרט.
Film Look Creator מאפשר ליצור מראות סרטים המגנים על גווני העור ומאפשרים לתפעל פרמטרים הקשורים לצילום על סרט, כמו הילציה, פריחה והבהוב.

כלי חדש נוסף בשם BG DeFocus. אפקט זה מאפשר לדמות עומק שדה רדוד בפוסט-פרודקשן.

VFX וסאונד לא נותרו מחוץ לעדכונים. אודיו של Fairlight מקבל שיפורי בינה מלאכותית עבור רמיקס מוזיקה, הפרדת דיאלוגים ודיוק אוטומטי. החברה הציגה גם כלי ראשון בתעשייה מבוסס AI ל-panning/מעקב. ניתן לעקוב אחר אובייקט שנע מצד אחד של המסך לצד השני באמצעות IntelliTrack ואז תנועת השמע יכולה להתאים לתנועת האובייקט באופן אוטומטי.

לפרטים נוספים והורדה
הודעה לעיתונות באנגלית