Ulead השיקה את גרסה 12 של תוכנת עיבוד תמונות המובילה של החברה PhotoImpact. לדברי החברה, הגרסה החדשה משלבת כלים חדשים המאפשרים למשתמשים חדשים לערוך ולשתף תמונות בפרויקטים שונים.


אפשרות עבודה קלה יותר


מצב ExpressFix ו- SmartGuideמיועדים לעזור למשתמש בעבודה עם תמונות דיגיטליות. ExpressFix הוא ממשק פשוט, המאפשר גישה לכלים אוטומטים, וכולל מסך תצוגה מקדימה גדול המציג את השינוי לפני השמירה. בין הכלים החדשים ניתן למצוא איזון צבע, שינוי חשיפה ושינוי פוקוס. הפחתת רעשים ושינוי צבע עור גם הם קיימים בתוכנה בלחיצת כפתור אחת. במצב של יצירת תמונות דיוקן ניתן להסיר עין אדומה ולשפר את התמונה כגון שמיים כחולים. כלי זה טוב גם למשתמשים מקצועיים הרוצים לתקן מהר תמונות שצולמו. SmartGuide מספק הדרכה לתיקון של התמונות, שלב אחר שלב, כולל עימוד של עמודי אינטרנט, ויירת כותרי וידאו וDVD-. כלי זה גם מלמד כיצד לבצע פעולות מסוימות.


עריכה של תמונות ברמה גבוהה


התוכנה כוללת כלים המיועדים לאנשי מקצוע. התמיכה בפורמטי RAW הורחבה וגרסה זו תומכת ביותר מצלמות מבעבר. ניתן לערוך בעומק צבע של 16 ביט וקיימת אפשרות לשמירה בפורמט של PhotoImpact.


כלי חדש של איזון לבן מאפשר לתמונה להראות טבעית יותר גם כאשר יש מספר מקורות אור שונים בעלי טמפרטורה שונה. מערכת אוטומטית מנתחת את התמונה ומציעה את התוצאה הטובה ביותר על מנת להאיץ את תהליך העבודה.


כלי חדש נוסף הוא כלי להפחתת רעשיםה מבוסס על לוגריתמים חדש המאפשר תוצאות טובות יותר במהירות גבוהה. מערכת הפחתת הרעשים קיימת גם כחלק מהכלי האוטומטי אבל ניתן להשתמש בה גם ככלי עצמאי.


יצירת פרויקטים


גרסה זו מאפשרת בניית מונטאז'ים, ציור, גרפיקה, טקסט וכלים יחד עם אוסף פילטרים ואפקטים. בגרסה זו קיימת אפשרות ליצירת פרויקטים בשלושה שלבים עד ליצירה של תמונות, כרטיסי ברכה בCD- או DVD. תפריט השיתוף כולל אופציות ליצירת יומני שנה, אלבומי אינטרנט, מצגות לאינטרנט ולמערכות ניידות שונות.


אינטרנט, DVD וגרפיקה בוידיאו


התוכנה כוללת כלי כותרות גראפיים ומערכת ניווט לכותרי DVD וזאת בנוסף ליצירה של גרפיקה לאינטרנט. אופציה נוספת חדשה בגרסה זו היא התבניות לאינטרנט ותבניות ל-DVD.


מחיר לגרסת הורדה: 49.99 דולר


 


הודעה לעיתונות באנגלית